Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu

Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu (https://www.forumaski.com/)
-   Motorlu Taşıt Araçları (https://www.forumaski.com/motorlu-tasit-araclari/)
-   -   Bu Arabalar Piyasaya Sürülmeyi Bekliyor (https://www.forumaski.com/motorlu-tasit-araclari/19301-bu-arabalar-piyasaya-surulmeyi-bekliyor.html)

Liaaa 26.11.2012 14:06

Bu Arabalar Piyasaya Sürülmeyi Bekliyor
 
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Büyük olasıkla tasarımcısı Walter de Silva'nın en büyük başyapıtı. Sadece bu arabayı izlemek bile kişiye keyif veriyor. Çift-turbo V6 motoru ile güçlendirildi. Alfa yıllardır umutla bu modeli piyasaya çıkarmayı bekliyor. Bunun yerine ön tarafı kusurlu Alfa GTV ile yetinmek zorunda kaldı.

VW Bentley'i satın aldıktan sonra, 1999 yılında sunuldu. Orta-motorlu prototip, Lamborghini Diablo VT şasisi baz alınarak tasarlanan model göz kamaştırıcı. 623bhp, 16-silindirli bir motora sahip. Bentley bir yılda 300 Hunaudières üretmekten söz ediyordu. Fakat proje VW Bugatty Veyron'ı satın alınca rafa kaldırıldı.

BMW'nin M serisi 1990'larda M3 ve M5 modelleriyle bir çok övgü almıştı. O sıralarda BMW'nin M8'i çıkaracağı söyleniyordu. Fakat piyasada bir durgunluk olduğu kesin. BMW böyle bir araba yarattığını inkar ediyor. Fakat 2010 yılında Münih'teki bir müzede gazetecilere prototip M8'i göstermişti. 550bhp gücünde V12 motor tam bir canavardı.

2002'de, Cadillac 100'üncü yılını Cien ile kutladı. Karbon fiber monokok şasi/gövde, 750bhp V12 motor, çark vitesli şanzıman, gece görüşü vb. gibi tüm özellikleri oldukça iyiydi. Şaşırtıcı bir şekilde bu şaheseri ortaya koyanların tümü İngiliz. Model Simon Cox tarafından tasarlanmış.

Tato Nano'dan bir yıl önce(1996'da) Crysler $6,000 fiyata dünyanın en ucuz arabasını üreteceğini açıkladı. Geri dönüştürülmüş plastik şişeler kullanılarak yapılan arabayı Bryan Nesbitt tasarladı. Nespitt daha sonra Chrysler PT Cruiser'i tasarlamıştı.

Ferrari serilerinde hiç bir zaman 4 kapılı otomobil üretmemişti. Oysa bu modeli üretmeliydi. 1980 yılında Turin Motor Gösterisinde, Pininfarina 50'inci yılını Ferrari Pinin ile kutlamıştı. Berlinetta Boxer'ın 5.0-litre düz-12 motoru ön tarafa yüklendi. Enzo Ferrari bu modelden hoşlandığını söyledi. Sınrlı üretime gidileceği biliniyordu, ancak daha sonra üretilmedi.

021C Ford tarafından 'dürüst, basit, sempatik' sözcükleriyle tanımlanıyordu. İlk olarak 1999'da gösterildi. İyi niyetli tasarımcısı Marc Newson, daha çok mobilya ve iç dizaynla ilgileniyordu. Halkın ilgisine rağmen, Ford MINI'yi gölgede bırakacak arabayı satışa çıkarmadı.

Honda tüm geliştirmeleri ikinci nesil NSX için yaptı. 2008'de V10 motor ile güçlendirilmiş prototip NSX tüm beklentileri karşılıyordu. Bu sırada Dünya Bankası krizi ortaya çıktı. Sinir bozucu bir şekilde proje rafa kaldırıldı. Honda daha sonra yarış arabalarına yöneldi. HSV-010 GT'yi çıkardı.

1975 yılında E-tipi üretim bırakıldığından beri Jaguar, F-tipi iki koltuklu spor araba üretmek istiyordu. Basında hakkında çeşitli iddialar çıksada, Jaguar 2000 yılına kadar resmi bir açıklama yapmadı. Keith Helfet tarafından tasarlanan ürünün, üretimi üç yıl durduruldu. Hedef fiyat ise £40,000 idi. 11 yıl geçti, hala bekleniyor.

1996 yılında Raptor, yarış kızağı şampiyonu Alain Wicki tarafından yaratılan model için teknisyenler Lamborghini Diablo VT'yi baz almış. 492bhp gücünde V12 motora sahip. Çevreden çok olumlu tepkiler aldı. 1996'da Cenevre Gösteri sırasında 550 civarında sipariş aldı. Fakat o sıralarda Lamborghini çok para kaybetti. Bu yüzden Audi'ye satıldı. Audi Raptor projesini rafa kaldırdı.

Lancia'nın parlak fikri, Fulvia HF konsepti ilk defa 2003 yılında Frankurt'ta görüldü. Aktarım organları umut verici değildi. Fiat Barchetta'nın altyapısına sahip. 1.8-litre motorunun performansı çok yüksek değil. Ama bu kadar güzel görünürken bunları düşünmek saçma. Lancia ekonomik durum yüzünden üretime geçemedi.

Elise'in rekor satışları sonrası, Lotus bir 'süper Elise' yaratmaya karar verdi. Yeni M250'yi 1999'daki Frankurt Araba Gösteriminde görücüye çıkardı. 2001 yılını piyasaya çıkış zamanı olarak gösterdi. 250bhp V6 ile güçlendirilmiş M250 hızlı, güzel ve çekiciydi. Lotus müşteri depositolarını bile almıştı ama daha sonra bunları iade etti. M250'nin global pazarın ihtiyaçlarıyla örtüşmediğini açıkladı. Bize göre M250 pazarda gayet başarılı olabilrdi, özellikle de Avrupa'da.

Taiki Japoncada 'atmosfer' demek. Batman tarzı tekerlek bombeleri, akıcı çizgileri, özel kaportası ile oldukça sıradışı bir görünüme sahip. Çok özel görünüyor. Mazda'nın rotari motor programına katılabilrdi, ama bunun yerine Mazda RX-8'I tercih etti.

Suzuki, spor araba kullanmanın eğlenceli olacağını gösterdi. 1997 yılında iki koltuklu ilgi uyandıran bir model ile karşımıza çıktı. C2 iyi görünmekle kalmıyor, aynı zamanda sadece 850kg ağırlığındaydı ve klasik bir ön motoru vardı. 1.6-litre V8 çift-turbo motoru 250bhp gücündeydi. Ne yazıkki hiç bir zaman piyasaya sürülme fırsatı yakalayamadı.

İngiliz spor araba üreticisi TVR 1997 yılında zirvedeydi. O sıralarda dünyanın en hızlı arabasını piyasaya süreceklerini açıkladılar. 386 km/sa hızında 100 km/sa'ye 2.9 sn çıkan bir araba... Fakat TVR'ın patronu Peter Wheeler 1,000bhp gücündeki 7.7-litre V12 motorunlu prototip aracı sürdüğünde, bu arabanın yollar için uygun olmadığını söyledi. Aldığı depositoları iade etti.

1978 yılında Vauxhall'ın tasarım bölümü Wayne Cherry tarafından çalıştırılıyordu. Cherry bu model için üzerinde en ödün vermeden çalıştığım tasarım dedi. Panter Lima'nın şasisi baz alınmıştı. Equis'in Panther ve Reliant'ın üretiminden sonrası için alt sözleşmesi yapılmıştı. Model ilk zorlukta iptal olduğuna göre gerçekten de çok ödünsüzdü.

Volkswagen normalde GX3 gibi modelleri desteklemiyordu. 2006 yılında bu üç tekerlekli modelin üretimi uzun süre düşünüldü. 125bhp gücünde Lupo GTI motoru, 0-100 km/sa'e 5.7 saniyede varabiliyordu. Hedef fiyatı £10,000'du. Volkswagen'in avukatları ürünün mesuliyet davaları konusunda endişelendiler. Bu yüzden proje iptal oldu.

Volkswagen 2003 yılında piyasaya çıkacağını ve yılda 80.000 adet üretileceğini açıklamıştı. Herkes bu hippi tarzı ailelere uygun modeli çok sevdi. Daha sonra VW piyasaya çıkış tarihini erteledi. 2005 yılında proje resmi olarak iptal edildi. Fakat 2011 yılındaki Cenevre'deki gösteride hippy karavanının yeniden piyasaya çıkabileceği konuşuldu.

Narsinha 26.11.2012 14:24

Cevap: Bu Arabalar Piyasaya Sürülmeyi Bekliyor
 
Sürülür elbet @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]:D

Liaaa 26.11.2012 14:27

Cevap: Bu Arabalar Piyasaya Sürülmeyi Bekliyor
 
Benim istediğim arabayı biliyorsun sen @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] :D . Fazla hayalim yok :d

Narsinha 26.11.2012 14:28

Cevap: Bu Arabalar Piyasaya Sürülmeyi Bekliyor
 
Alıntı:

Liaaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 68029)
Benim istediğim arabayı biliyorsun sen @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] :D . Fazla hayalim yok :d

ahahaha biliyorum evet:D


Saat: 20:51

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.


SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.