Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Beylerin Dünyası > Motorlu Taşıt Araçları
facebook bağlan


2014 Audi RS6 Avant

Motorlu Taşıt Araçları kategorisinde açılmış olan 2014 Audi RS6 Avant konusu , 2014 Audi RS6 Avant, resmi olarak tanıtıldı! Kendini station-wagon zanneden bir süper-spor! Dün akşama doğru dünya basınına sızan bilgiler, el yakacak türden sıcak! Audi, yıllardır sabırla bekleyen RS6 hayranlarının yüreğine ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06.12.2012, 23:52   #1 (permalink)
Kurucu

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart 2014 Audi RS6 Avant



2014 Audi RS6 Avant, resmi olarak tanıtıldı!



Kendini station-wagon zanneden bir süper-spor!Dün akşama doğru dünya basınına sızan bilgiler, el yakacak türden sıcak! Audi, yıllardır sabırla bekleyen RS6 hayranlarının yüreğine su serpti: Karşınızda 2014 model yeni Audi RS6 Avant!

“Gündelik hayatta kullanılmak üzere tasarlanmış, yüksek performanslı bir spor araba” şeklinde tanımlayabileceğimiz Audi RS ailesinin yeni üyesi ve aynı zamanda gözdesi, agresifliğin zarifliğe temas ettiği noktayı bu kez tam onikiden vurmuş! Yeni ön yüz, zaten tartışmasız biçimde sportif ve iddalı. Oldukça geniş bir görünüme sahip hava girişleri, RS modellerinin vazgeçilmezi olan mat alüminyum eklentileri ve her zaman ki petekli ön ızgarası; görmeye alıştığımız klasik özelliklerden… Ancak kocaman bir “quattro” logosu ile karşılaşmayı hiç beklemiyorduk doğrusu! Ön mazgalın alt kesiminde bulunan ve mazgalı boydan boya ortalayan arma, ilginç ancak bir o kadar da yaratıcı. Yüzümüzü arka tarafa çevirdiğimizde ise arka cam tavanına monte edilmiş büyük bir rüzgarlığın yanı sıra, parlak siyah arka difüzörün yanlarına yerleştirilmiş simetrik iki geniş egzost çıkışı ile karşılaşıyoruz. Zaten yeterince geniş olan aracı daha da oturaklı hale getiren 20 inçlik alaşım jantlarda, Audi’nin yeni jant tasarımı anlayışına oldukça uyumlu bir şıklıkta.

Dış tasarımdaki kusursuzluk elbette içeriye de taşmış! Kabinde ki muhteşem görüntü karşısında dehşete düşüyoruz; en kaliteli malzemelerden meydana gelmiş detaylar ve üst düzey hatlar göz kamaştırıyor. En çok dikkati çeken özellikler arasında deri / Alcantara spor koltuklar, krabon fiber kaplamalar ve metalik aksanlar geliyor. Yine bir RS klasiği olan alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon da mevcut kültürlerden. Işıklandırmalı bir eşik plakası ve MMI navigasyon ile güçlendirilmiş bilgi-eğlence sistemi, geri planda kalmak üzere: 15 hoparlörlü Bang & Olufsen ses sitemi! Müzik dinlemeyi iyice keyifli hale getiren Bang & Olufsen, yeni RS6’da HUD (Head-Up Display) ismi verilen ve sürücünün görüş odağını yol dışında bir yere yönlendirmemesi için baktığı yerde beliren ekrana sahip sistemi tercih etmiş. Tahmin edeceğiniz üzere, üst düzey teknolojilerin neredeyse hepsine sahip olan araçta internet bağlantısı da bulunuyor.

Beklediğimiz gibi, modele güç veren donanım 4.0 litre hacminde ki çift turbolu V8. Bu motor tamı tamına 560 beygir üretirken elinden geleni ardına koymayıp birde 700 Nm torku gözden çıkarıyor. 8 ileri vitesli tiptronik aktarıma bağlı dört çeker quattro sistemini biraz önce ön mazgalda vurguladığımız araçta tork taşıyıcı diferansiyel de mevcut. Tüm bu özellikler, sınıfının en iyisi olmaya layık spor aile arabasının 0’dan 100 km/s hıza ulaşmasına tam 3.9 saniyede imkan tanıyor ve bu denemenin ilerleyen saniyelerinde en yüksek 250 km/s hıza ulaşmasına olanak sağlıyor. Opsiyonel ‘Dynamic’ paketi tercih edilirse ibrenizin 280 km/s’yi işaret ettiğini görmeniz mümkün, ancak biraz daha cömert olur ve “Hazır olmuşken ‘Dynamic plus’ olsun!” derseniz 305 km/s’yi bile görebilirsiniz!

Yakıt verimliliğini olabiilecek en üst noktaya çıkarabilmek için motor başlat/durdur teknolojisi ile donatılmış ve isteğe bağlı silindir kullanımı da mevcut. Bu da, gerek duyulmadığı anlarda 4 adet silindirin doğrudan devre dışı bırakılması anlamına geliyor. Tüm bu özellikler göz önünde bulundurulduğunda aracın 100 kilmetrede 9.8 litre yakıt tükettiğini söyleyebiliriz; yani kısaca önceki meslektaşından %40 oranında daha ekonomik!

Her ihtimale karşı ipleri her zaman elde tutabilmek adına yeni Audi RS6’nın yüksek performanslı frenleri ile özel olarak geliştirilmiş adaptif havalı süspansiyonlar, 20 milimetre alçaltılmış araca eklendiğinde sürücüsüne ve yolcularına güven veriyor. Araba dünyasının hissedarlarından Audi, karbon seramik frenler sunarken tercih edilebilir eklemeler olarak çelik yaylara sahip spor süspansiyonlar ve indirgenmiş vücut sarsıntısıyla yükseltgenmiş yol tutuşu için tasarlanmış üç girişli ayarlanabilir şok emiciler teklif ediyor. 2014 model RS6, önümüzdeki yaz İngiltere’de satışa sunulacak. Başlangıç fiyatının ise £77,000 olması bekleniyor.


























__________________

Narsinha isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Narsinha
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 01:55