Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Eğitim - Öğretim > Psikoloji
facebook bağlan


Strese karşı magnezyum

Psikoloji kategorisinde açılmış olan Strese karşı magnezyum konusu , Strese karşı magnezyum Bacaklarınıza, ayağınıza, ellerinize sık sık kramp mı giriyor, ya da sürekli gerginlik mi yaşıyorsunuz? Stres seviyeniz yüksek mi? Zihin bulanıklığı mı yaşıyorsunuz? Tüm bu şikâyetlerinizin sebebi magnezyum ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 10.04.2013, 12:38   #1 (permalink)
Kurucu

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Strese karşı magnezyum



Strese karşı magnezyum



Bacaklarınıza, ayağınıza, ellerinize sık sık kramp mı giriyor, ya da sürekli gerginlik mi yaşıyorsunuz?



Stres seviyeniz yüksek mi? Zihin bulanıklığı mı yaşıyorsunuz? Tüm bu şikâyetlerinizin sebebi magnezyum eksikliği olabilir. Diyetisyen Nil Şahin Gürkan'a bu noktada kulak verin; "Magnezyum minerali, vücudumuzun yapısında olan elzem minerallerden biridir. Elzem kelimesinin anlamını; olmazsa olmaz yaşamak için mutlaka olmalı olarak tanımlayabiliriz.
Magnezyum vücudumuzda görevli olan pek çok enzimin yapısında bulunur. Enzimler vücudumuzda gerçekleşen enerji protein üretimi ve kas kasılması gibi her türlü fonksiyonları düzenleyen kimyasallardır."
Magnezyum kas ve sinir sistemi hücrelerinin devamlılığını sağlar. Böylece kalp atışlarının düzenli olmasında enerjik olmamızda ve zihin aktivitelerinde etki gösterir.
Magnezyum kemiklerin yapısında bulunur. Sağlam kemikler için en az kalsiyum ve fosfor kadar önemli. Magnezyumun en iyi kaynakları ise kuru baklagiller, yağlı tohumlar ve tam tahıl taneleri. Magnezyum eksikliği yaşamamak için, haftada 1 ya da 2 öğün kuru fasulye, nohut veya mercimek yemeği yememiz veya salatalarınıza haşlanmış olarak kuru baklagil ilave etmemiz, aynı zamanda bitkisel protein ve lif açısından da beslenmemizi dengeler. Her gün 1 avuç fındık, fıstık, badem ve ceviz karışık veya tek tek yersek, magnezyumla birlikte omega-3 ve çinko açısından da beslenmemizi tamamlamış oluyoruz.


__________________

Narsinha isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Narsinha
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 06:34