Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Müzik Dünyası > Nota - Akor - Tab > Rap - Hip Hop
facebook bağlan


Hayki - Yeri Yok (ft. Şehinşah & Fieber) Sözleri

Rap - Hip Hop kategorisinde açılmış olan Hayki - Yeri Yok (ft. Şehinşah & Fieber) Sözleri konusu , Hayki - Yeri Yok (ft. Şehinşah & Fieber) Sözleri Fieber= esirgedi hayat benden birkaç parça mutluluğu tekinsizlik hissediyorum etrafında bulunduğum ruhumdan uyanıp uykumdan kalkmak geri yatmak yine yakmak bi sigara ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 04.09.2014, 20:24   #1 (permalink)
ultrAslan

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Hayki - Yeri Yok (ft. Şehinşah & Fieber) Sözleri



Hayki - Yeri Yok (ft. Şehinşah & Fieber) Sözleri
Fieber=

esirgedi hayat benden birkaç parça mutluluğu
tekinsizlik hissediyorum etrafında bulunduğum
ruhumdan uyanıp uykumdan kalkmak geri yatmak
yine yakmak bi sigara sonra pencereden bakmak ve
hayallere dalmak gibi sokaklarda bombok bi yer
aslında kaymış gidip İstanbul sormaz bize neyin var neyin yok
çalış beden ve beyin yor insanlar eşit değil
alıştım ben aynı yol hep aynı yokuş tıpış tıpış çıkarken
işte kaçıp kaçiim yani istifayı verdim kaçıp kurtul dedim içimden
hayat talih zaten müzik kaçış bazen
büyümekten ödün vermekte bu gölgem ya da gel gitler ölmek gibi aynen
kafam hala boş, odam hala loş ödüm patlar hayalden bahsedince ailem

NAKARAT [ Şehinşah ]=
yeri yok yeri yok onun yeri yok yolun en başı daha fakat son gibi yo.. şeyho.. benim o .. ey yo .. yeri yok .. her bok düzelecek üzülmenin yeri yok x2

Şehinşah=

hayaller uryan-ı sefaletin beşiği cereyane kapılmış bir esaretim yeşile


rap eyaletine beyan metanetim yerine velayetini kaybettiğim onca yetim piçi ver
helal edin ve lanet edin , hayat nedir? hayal edin hayallerimi gasp etmeyin .
e daha ne diyim ki farzet cehalet dediğin yapamayacağını denemektir kehanet değil.
idare et beni benimle birader rica et rap yeni yetimler bir haber
irtica et gay biri ile beraber şah ziyaret et şeyhininle şifa ver
nihavetten gelir beterin beteri web caminden al beni diyo hep senin bebeyin
defterimden kan gelir eyyo beklediğin ecelin ellerimde kalp epi topu rap nedir bebeyim.

NAKARAT [ Şehinşah ]=
yeri yok yeri yok onun yeri yok yolun en başı daha fakat son gibi yo.. şeyho.. benim o .. ey yo .. yeri yok .. her bok düzelecek üzülmenin yeri yok x2

Hayki=

hayat bayat bi ekmek sert bi tokat veya hayat ağrıyan bel
sürekli boş bi sokak hayat önüne körce bakmak hep
ve sona kalmak hayat 26 yıldır yokken varım sanmak
hayat kavgam çok yalan biraz da doğru dahası hayat gebe
sürekli sorun doğurur ve dahası hayat para cep boşalır dolar gözler
eğer buysa hayat yaşıyorum ben tamam sözde
hayat bekler en ummadığın anı bir anda anlarsın ki hayat en ummadığın andır
hayat pahalı çünkü insan ucuz hayat tatsız her şey komik gelir gülersin biraz kalırsa şansın
hayat sabah 6 akşam 8 14 saat mesai ve hayallerine varman için binlerce vesait
hayat hain hayat zalim hayat batıl hayat katil hayat yarın değil aslında hayat daha dün

NAKARAT [ Şehinşah ]=
yeri yok yeri yok onun yeri yok yolun en başı daha fakat son gibi yo.. şeyho.. benim o .. ey yo .. yeri yok .. her bok düzelecek üzülmenin yeri yok x2

__________________

Fitness Eğitmeni
SrKn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
SrKn
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 00:54