Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Müzik Dünyası > Nota - Akor - Tab > Rap - Hip Hop
facebook bağlan


Yeşil Oda - Sekiz 2 Şarkı ve Şarkı Sözü

Rap - Hip Hop kategorisinde açılmış olan Yeşil Oda - Sekiz 2 Şarkı ve Şarkı Sözü konusu , Yeşil Oda - Sekiz 2 Şarkı ve Şarkı Sözü Şarkı : AİS EZHEL verse Ve yine bizle sekizle çekil ve rap izle delirmemen işte değil hemen iste.. Dumanını al buna ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 20.02.2014, 19:59   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Yeşil Oda - Sekiz 2 Şarkı ve Şarkı Sözü



Yeşil Oda - Sekiz 2 Şarkı ve Şarkı Sözü


Şarkı :


AİS EZHEL verse
Ve yine bizle sekizle çekil ve rap izle delirmemen işte değil hemen iste.. Dumanını al buna kulağını aç aga bu takımla kazanılan bu kaçıncı maç? hacı kötü rapin tekler senin rapim teklen benim sende tek dert kesinneden taglenmedin gelir tekmem çetin gider eklem yerin bana back ver kariyerim beklenmedik.
Ve hala türkçe rap'te zihniyet eksik. arabesk yapar adam ismide rapçi. fanın olması için iş. ve gerekli de nasıl rap yapak aga kişneyerek mi?
Ve de rapi batağından aldık yaparız adam kızmamalısın bize rapi çakarız apansız aramızda kalsın kafanız kadardır aga zıpla lan çık o yatağımdan artık
RED
bize 8 gibi orjinal halk akımları gerek. Yapamıyo yer altının paf takımları rapi, yolda bollamayla rahat takılmanın bize benzetilmen sağlıyorsa altyapı hazır demek. Fark atıp açtık iyice arayı siz de hala hayallerde hasmınızı tarayın okyanusta kulaç atın ama bura panayır ve ayrıca hedefinde görünen o karayız lan ayı.
Olmuyosa zorlama bence sanma biri gelip sana kol kanat gercek biz de kendi çabamızla ortama gerçek bi heyecan getirdik neden zor para vermek.
İki bira az içip de albümü alcak dinleyici gerekiyo çünkü sistem alçak sebepsizce bok atarsan üstümüzde kalcak piyasanın ortasında süngümüz ve sancak
EMRAH KARAKUYU
Bize bi bak herşey yolunda! Bebeğim ben asla yorulmam.
Gecenin sonunda, kanına karışacak bu müzik son hızla (son hızla)
Bu 2. buluşma, iyi olur bence hemen buna alışman. Sakın konuşma, çünkü son derece saçma bizle yarışman!
KEİŞAN
Hiphop artık bilinçlendi kesin olarak. USA'de mos def burda yeşil oda var hadi yat ya da bak aga kasmadan ağır gel bu pastadan pay yok bi bas tada zar.
Patlar Yeniçeri Türk'ün gücü bu. Kırdığım da önyargı üstün düşün sus. Yerleşti beyin fakat geçti epey kullanılmaz aynı cümlede "destur" ve "kei". Bizimle kapışmak için önce bi King-Kong getir. Sekiz'in yaptığını kaldıramaz "Windows 7". Kapak oldun diyosun ki manita süs ama "kei" dediğin rape sade karikatür.
Red verdi yine en zor sap beat yedi bunu sallanır endoplazmik retikulum. Kalemle kağıt arkadaşım Sekiz geldi merhaba şimdi sağa sola salla başı.
ANIL PİYANCI
Rapin adı çıkmıştı dokuza biz indirdik sekize peşine düşmedi ki bir milim geriye bu işi benzetelim bir bilim tezine ama pop dinlemek bildiğin eziyet. Duyuru halka basın arkama geç kasıt arama genç Anıl yakar ateş ver yazın barlara ses aga korsana hayır satın almana yes rap, şunu anla mizahta özgür Piyancı bu takar inatla gözlük hiphopla sözlüyüm pikapta gönlüm bu bi gerçek uzatır rihanna ömrü. Yok olup gidince sakın suçlama beni Tanrı senin 10 katın vermiş kuşlara beyin. Yıllardır yazıyorum utanmaz elim Anıl Piyancı diğer adım uslanmaz herif.
EMRAH KARAKUYU
Bize bi bak herşey yolunda! Bebeğim ben asla yorulmam.
Gecenin sonunda, kanına karışacak bu müzik son hızla (son hızla)
Bu 2. buluşma, iyi olur bence hemen buna alışman. Sakın konuşma, çünkü son derece saçma bizle yarışman!
GROGİ
8 beyaz zenci tavırları yasa dışı zengin veya bencil çalışmalı masa başı diplomalı işsiz yaratır bu pislik düzen bence mistik şekilde geçtim bu pisti bizi denk alan beyinlerde batarya zayıf bense saçı sarı teni beyaz rastafarayım lakin pasta yarım fakat biz aslan payını almak için yeryüzüne çıktık saklanmayınız homie ölümüne yaşarız şimdi bak yine önümüzde başarı buranın horozları çöplüğünde savaşır yastasınız ne yapalım biz de bu müziğin hastasıyız basma kalıp tabuları yık bavuluna tık türkçe rap tabutunu kır pabucunu yırt canımı sıkmak ister onlar çünkü çoğu boş adam bense gavura kızıp da bugün oruç bozamam
NOMAD
Yavaş ol yerini bil Big-O bi mühendis. Hiphop'un bu cetvelinde milimetrik değersiniz. Kliplerde izlediğini sokaklarda yaladım. Mürekkebi diplomamda "NYC" yazıyo kürekledim tutuldu her bi kasım açıldı kanatlarım bi başkadır inan tadı gökyüzünde tur atmanın tabanvaya binmekten nasır tutmuş ayaklarım adım gibi büyüktür bu kültüre katkılarım ipe uy serme sakın kazı kazan emekle hiç gerek yok diss atarak avuç açıp dilenmene sayemizde rap edildi revize rap büyük bi pasta dedik böldük onu sekize.
Oynama poligonda kapış gel arenada şöhreti kaldırabilcek kaç adam var piyasada tonla yükü kaldıran bu marşandizin adı ne N ve de O ve de M ve de A - D

__________________



Jade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 09:53