Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme > Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Hangi Yiyecekler Kas Yapar?

Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Hangi Yiyecekler Kas Yapar? konusu , Hangi Yiyecekler Kas Yapar? Günümüzde birçok insan vücut geliştirme sporu ile ilgilenmektedir. Böylelikle hem daha sağlıklı hem de daha estetik vücuda sahip olmayı hedeflerler. Bunu sağlamak için de vücutlarındaki yağ ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 19.06.2015, 05:43   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick Hangi Yiyecekler Kas Yapar?



Hangi Yiyecekler Kas Yapar?

Günümüzde birçok insan vücut geliştirme sporu ile ilgilenmektedir. Böylelikle hem daha sağlıklı hem de daha estetik vücuda sahip olmayı hedeflerler. Bunu sağlamak için de vücutlarındaki yağ oranını azaltıp kas kütlesini arttırmaya çalışırlar. Bu nedenle de çeşitli antrenman programları bulunmaktadır. Fakat unutulmaması gereken kas kütlesini arttırmak için yapılan egzersizler kadar tüketilen besinler de oldukça önemlidir. Aksi takdirde istenilen seviyelerde gelişmeler sağlanamaz ve boş yere vakit harcanmış olunur. Bu yüzden de kas yapmaya yardımcı olan yiyecekler oldukça iyi bilinmeli ve özellikle egzersizlerden sonra olmak üzere düzenli olarak tüketilmelidir.

Kas yapmaya yardımcı olan yiyecekler nelerdir?

Kas kütlesini arttırmak istenen kişilere ilk tavsiye olarak yumurta gösterilmektedir. Yapısında bulunan vitamin ve minerallerin yanı sıra yumurta oldukça iyi bir protein kaynağıdır. 1 orta boy yumurta da yaklaşık olarak 7 gram kadar kaliteli protein bulunmaktadır. Özellikle vücut geliştirme ile ilgilenen kişilerin sabah kahvaltılarında yumurta tüketmesi tavsiye edilen bir durumdur.

Özellikle antrenman sonralarında tavuk, balık ya da kırmızı et tüketilmesi gerekmektedir. Çünkü egzersizlerde kaslar çok yıpranacağı için yeniden onarılması gerekmektedir. Bunun için yüksek miktarlarda aminoasit içeren gıdalara gereksinim vardır. Fakat kırmızı et kolestorol seviyesini beyaz ete göre daha fazla arttırdığından, beyaz et daha fazla tercih edilmektedir.

İnsanlar arasında yaygın olarak tüketilmese de soya kas yapmaya yardımcı olan çok iyi bitkisel seçenektir. Çünkü soya insanlara sağladığı vitamin ve minerallerin yanı sıra çok iyi bir aminoasit kaynağıdır.

Az yağlı ya da yağsız olmak şartıyla süt ya da sütten elde edilen ürünler de kas yapmaya yardımcı olmaktadır. Özellikle süzme peynir az kalori içerdiğinden sporculara tavsiye edilen bir besindir.

Badem de kas yapmaya yadımcı olan iyi bir alternatiftir. Yapısında bulunan magnezyum mineralinin yanı sıra yüksek oranda protein barındırmaktadır. Unutulmaması gereken magnezyum enerji üretimi ve protein sentezi için de gerekli olan bir mineraldir.

Bunların yanı sıra yulaf, muz, ıspanak, brokoli, bakliyatlar, yeşil çay, kivi, tahin gibi besinler de kasların gelişmesine kakıda bulunmaktadır.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
DeRDeST
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 03:34