Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme > Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Sağlıklı beslenmenin 10 kuralı

Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Sağlıklı beslenmenin 10 kuralı konusu , Sağlıklı beslenmenin 10 kuralı Sağlıklı beslen, sağlıklı yaşa! Sağlıklı bir yaşamın yolu kuşkusuz sağlıklı beslenmeden geçiyor. Peki nedir bu sağlıklı beslenme? Nasıl sağlıklı beslenilir? İşte sağlıklı beslenmenin 10 basit kuralı... ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17.09.2013, 19:37   #1 (permalink)
Ne Mutlu Türküm Diyene
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sağlıklı beslenmenin 10 kuralı



Sağlıklı beslenmenin 10 kuralı

Sağlıklı beslen, sağlıklı yaşa!




Sağlıklı bir yaşamın yolu kuşkusuz sağlıklı beslenmeden geçiyor. Peki nedir bu sağlıklı beslenme? Nasıl sağlıklı beslenilir?
İşte sağlıklı beslenmenin 10 basit kuralı...

Su tüketin: Gereksiz bir zamanda acıktıysanız önce bir bardak su için, açlık hissiniz 10-15 dakika içinde geçmediyse o zaman bir şeyler yemeyi düşünün.
Soslara dikkat: Salatalarınıza giren soslar gizli bir kalori kaynağı olabilir. Az yağlı ama limon-sirke-nar ekşisiyle tatlandırılan salataları tercih edin.
Meyve-sebze: Günde 2 öğünde salata, bir öğünde sebze, iki kere de yaklaşık bir yumruk büyüklüğünde meyveyi yiyebilirsiniz.
Yumurta tüketin: Haftada 2-3 kere yumurta tüketirseniz uzun süre tokluk sağlar ve enerji alımınızı dengelemiş olursunuz.
Fındık ve ceviz: Günde 10-15 tane fındık veya 3-4 tane ceviz veya 10 tane kadar kaju fıstığı yiyin. Fındık ve ceviz, E vitamini ve Omega-3 yönünden zengin kaynaklardır.
Tam tahıllı: Beyaz veya kepekli ekmek yerine, tam undan yapılmış tam buğday veya tam çavdar ekmeği gibi ekmekleri tüketin.
Süt ve süt ürünleri: Ana ve ara öğünlerinizde süt ve süt ürünlerine yer verin. Kalsiyum yağa yapışarak sindirime uğramadan yağın atılmasını sağlıyor.
Kalorisi az içecek: Kremalı ve aromalı kahveler yerine süt içeriği yüksek filtre kahveleri tercih edin. Gazlı içecek yerine ayran-kefir tercih etmeye çalışın.
Çaylar: Bağışıklık sisteminizin için ekinezya, adaçayı, böğürtlen, ıhlamur ve zencefil gibi bitki çaylarını içebilirsiniz.
Meyve suları: Meyvenin yerini tutmaz. Meyve suyunda vitamin miktarı düşerken, kalori miktarı artar. Bu nedenle meyvenin kendisini tercih edin.

Urahara isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Ada, Urahara
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 11:03