Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme > Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Aşk yastıklarınızı eritin!

Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Aşk yastıklarınızı eritin! konusu , Aşk yastıklarınızı eritin! Yan karın bölgesinde meydana gelen yağlanmalar herkesin olmasa da, birçok kişinin ortak problemi. Çünkü bu inatçı bölgenin çapını daraltmak pek kolay değil. Belki de bu nedenle sorununuza ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 22.11.2013, 18:49   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Aşk yastıklarınızı eritin!



Aşk yastıklarınızı eritin!




Yan karın bölgesinde meydana gelen yağlanmalar herkesin olmasa da, birçok kişinin ortak problemi. Çünkü bu inatçı bölgenin çapını daraltmak pek kolay değil. Belki de bu nedenle sorununuza can simidi, aşk yastığı gibi sevimli isimler veriyor ve kabullenme yoluna gidiyorsunuz. Ama düşük bel modası oyununuzu biraz bozdu sanki... Herkesin can simidi gözler önüne serildi. Onlardan nasıl kurtulacağınıza gelecek olursak; uzmanlar, "biraz ondan biraz bundan" diyor...

Bölgesel zayıflama mümkün değil

Aşk yastıklarınız vücudunuzdaki yağlardan kurtulduğunuzda sizi terk edecek. Yani, 'sadece o bölgeyi eritmek' gibi sihirli bir formül yok. Bu nedenle, daha uzun bir zamana yayılan ve nihayetinde sağlıklı yaşamı hedefleyen bir çaba içine girmeniz gerekiyor. Bu çaba da hem kilo kontrolünü, hem egzersizi içeriyor.

Kilo kontrolü şart

En basitinden başlayalım. Kilo alıyorsanız, bu harcadığınızdan daha fazla kalori aldığınız anlamına geliyor. Bu kaloriler de yağ olarak vücudunuzda birikiyor. Yağlardan kurtulmak için, yediklerinizi gözden geçirmeniz ve bazılarını elimine etmeniz şart. Bunun için aç kalmanıza, açlık diyetleri yapmanıza gerek yok. Zaten uzmanlar da bu tip diyetlerin uzun vadede bir işe yaramadığı görüşünde birleşiyor.

Şekerli içecekleri, kurabiye, cips, çikolata barları gibi işlenmiş gıdaları, rafine unlu ürünleri, sağlıksız yağları mutfağınızdan temizleyerek işe başlayabilirsiniz. Bunların yerine et, balık, yumurta, bolca sebze, meyve ve tam tahıllı gıdaları tüketebilirsiniz. Bol bol su içmeyi de ihmal etmeyin. Unutmayın "diyet yapıyorum" yerine "sağlıklı yaşıyorum" derseniz her şey daha kolay olacak.

Kardiyo egzersizleri herkese lazım

Koşmak, yürümek, yüzmek, ip atlamak, bisiklet gibi kardiyo egzersizleri hem kilo vermenizi sağlar, hem de kardiyovasküler sisteminizi güçlendirir. Yani aşk yastıklarınızdan kurtulmak içn haftada birkaç seans kardiyo egzersizi yapmalısınız.

Kaslarınızı güçlendirin

Durumu, bilimsel detaylara girmeden şöyle özetleyebiliriz: Yağ ve kaslar pekiyi geçinemezler ve kaslar her zaman yağları döver! Bu nedenle haftalık planınızda kas dokularınızı güçlendirecek egzersizlere de yer verin. Tüm enerjinizi koşu bandında harcayacağınıza biraz da ağırlık aletlerine yönelin. Sayfalarımızda yer alan egzersizleri uygulayarak oblik kaslarını geliştirebilirsiniz. Bu bölgedeki kas dokusunu artırmak daha kısa zamanda sonuç almanızı sağlayacak.

YAN KARIN KASLARINI ŞEKLE SOKAN EGZERSİZLER

Yana köprü

Egzersize, matın üzerine yatıp, bacaklarınızı uzatarak başlayın. Yana dönün, kolunuzu dirsekten bükerek yere paralel olarak uzatın. Bacaklarınızı üst üste yerleştirin. Yerdeki kolunuzdan destek alarak gövdenizi yukarı kaldırın. Sadece ayaklarınız ve kolunuz yere değmeli. Vücudunuzu düz bir çizgi haline getirin ve pozisyonunu bozmadan ve karın kaslarınızı sıkarak 30-60 saniye durmaya çalışın. Sonra diğer elinizi yere koyarak bir de vücudunuzun diğer tarafıyla egzersizi tekrarlayın. Zamanla süreyi artırmaya çalışın.

Çaprazdaki ayağını yakala

Sırtınız dik bir şekilde yere oturun ve kollarınızla bacaklarınızı yanlara doğru açın. Elinizle çaprazındaki ayak parmaklarınıza dokunmaya çalışarak seri bir şekilde egzersizi tekrarlayın.

Dambılla yanlara eğilme

Elinize bir dambıl alın, kolunuzu yanda düz tutun. Diğer elinizi de belinize yerleştirin. Bacaklarınızı kalça hizasında açın. Dambılı tuttuğunuz yöne doğru, rahatça eğilebildiğiniz kadar esneyin. Doğrulup başlangıç pozisyonuna gelerek 30 kez tekrarlayın.

Bisiklet

Düz bir şekilde uzattığınız bacaklarınızı 10 santimetre kaldırın. Ellerinizi belinizin altına yerleştirin. Sol dizinizi bükerek sol omzunuza yaklaştırabildiğiniz kadar yaklaştırın. Bu noktada sol bacağınızı düz bir şekilde uzatıp esnetirken, sağ bacağınızı dizden bükerek sağ omzunuza yaklaştırın. Senkronize bir şekilde bisiklet sürer gibi, sol ve sağ bacağınızı çekip uzatarak egzersizi yapın. 30 kez tekrarlayın.

Obrik Crunch

Oblik crunch, özellikle yan karın kaslarını şekle sokmak isteyenler için çok faydaı.Sırt üstü uzanın ve sol bacağınızı bükerek sağ dizinizin üzerine koyun. Eller başınızın arkasında...Belinizi yerde tutarak omuzlarınızı kaldırın sağ dirseğinizi sol diz kapağınıza yaklaştırmaya çalışın. 12-16 kez tekrarlayarak egzersizi diğer yöne doğru da yapın.

Tabak döndürme

Bir adet orta büyüklükte tabağa ihtiyacınız var. Tabak yerine ağırlık topu da kullanabilirsiniz. Yere oturun ve tabağı önünüzde, karnınızın hizasında tutun. Üst bedeninizi hafifçe geriye doğru yatırın. Bu sırada omuzlar açık, sırt dik olmalı. Tabağı bir yanınızdan diğer yanınıza döndürerek yere dokundurun. Egzersizi 12-16 kez tekrarlayın.

Bacak çırpma

Karın bölgenizi forma sokmak için sırtınızı da güçlendirmelisiniz. Egzersize yüzükoyun yatarak başlayın. Başınızı hafifçe yerden kaldırın. Kollarınızı yanlara uzatabilir ya da dirseklerinizden bükerek yere koyabilirsiniz. Dizlerinizi ve ayaklarınızı yerden kaldırın ve yüzer gibi yukarı aşağı çırpın. Egzersizi 20 saniye boyunca tekrarlayın. 20 saniye dinlenerek bir 20 saniye daha uygulayın.

__________________



Jade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 15:26