Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Serbest Kürsü
facebook bağlan


Fl Studio da DJ çalışmalarım..

Serbest Kürsü kategorisinde açılmış olan Fl Studio da DJ çalışmalarım.. konusu , Fl Studio da DJ çalışmalarım arkadaşlar dj liğe özendim oturdum çalıştım olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum tüm çalışmalarımı paylaşacağım.. kırılmam küsmem olumsuz yorumlar benim gelişmem için yardımcı olacaktır bi ricam var ...


Like Tree23Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.10.2014, 20:39   #1 (permalink)
Kötü iNSANLARI Tanıma Senesi

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Fl Studio da DJ çalışmalarım..



Fl Studio da DJ çalışmalarım

arkadaşlar dj liğe özendim oturdum çalıştım olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum tüm çalışmalarımı paylaşacağım.. kırılmam küsmem olumsuz yorumlar benim gelişmem için yardımcı olacaktır bi ricam var kulaklıkla dinleyin bilgisayarın ses kartında problemvar kayıtlar hoparlörde kötü çıkıyor yakında halledecem..

şimdiden saolun


FeCr, Amazonn, VERA ve 1 diğer kişi beğendi
__________________
TuNa_HaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 20:51   #2 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

Çok uğrştırıyor mu peki bu iş seni. Kaç saat uğraştın ki bunlara Ben eleştiri edeceğim ama bu senin djlikte iyi olman eleştiri.. Aslında ben böyle şeylerden pek anlamam ama dinlediğim var biraz 2 dakika boyunca aynı müziği dinledik ne daha hareketlendi nede daha yavaşladı biraz ritim katman lazım hep aynı gitmesin Ayrıca ben de sandım ki sen şarkı söyleyeceksin bizde yorumlayacağız

TuNa_HaN beğendi.
Perii isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 20:55   #3 (permalink)
Kötü iNSANLARI Tanıma Senesi

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..


şarkı söylersem valla forum boşalır ya ritim konusunda evet banada sonradan aynı geldi hep baya bi çalışmam lazım genelde elektro tarzı ve rap beat yapacam öğrenmem lazım bu işi ayrıca vakit ayırdığın için ayrıca teşekkür ederim

__________________
TuNa_HaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 21:00   #4 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

Alıntı:
TuNa_HaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

şarkı söylersem valla forum boşalır ya ritim konusunda evet banada sonradan aynı geldi hep baya bi çalışmam lazım genelde elektro tarzı ve rap beat yapacam öğrenmem lazım bu işi ayrıca vakit ayırdığın için ayrıca teşekkür ederim
Hepsini birden atma ben dinlerim yaptığın çalışmaları ama anlamam ben

TuNa_HaN beğendi.
Perii isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 21:02   #5 (permalink)
The
vebirgün

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

eve geçince dinleyecem
kopmalıkmı parçalar kirvem

TuNa_HaN beğendi.
The isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 21:12   #6 (permalink)
Kötü iNSANLARI Tanıma Senesi

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] zaten şuan haızrda yok bi sonraki iki üç günübulur

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] şuanki kopmalık kanka ama şuana kadar bi ben kopuom hehe bekliorum yorumunu kardeşim

Perii beğendi.
__________________
TuNa_HaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 21:14   #7 (permalink)
The
vebirgün

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

ayıpsın yorumu yapacam

TuNa_HaN beğendi.
The isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 21:15   #8 (permalink)
Kötü iNSANLARI Tanıma Senesi

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] beğenmedi ama kulaklıkla dinle kardeşim vurgular hoparlörde tam çıkmıo ses kartım iyi değil kayıt kalitesi ıkötü galiba

__________________
TuNa_HaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 22:09   #9 (permalink)
La Tahzen!
Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner.

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

Dükkanımda biraz motive ritim istediğimde dinleyebilirim (:

Hız ve tempo düşük geldi bana , biraz daha hareket olsa nasıl olur acaba ?

TuNa_HaN beğendi.
__________________
“вυdα вιr ιмтιнαɴ..” de,ɢeç…
''ηαšïp''
VERA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 18.10.2014, 22:12   #10 (permalink)
The
vebirgün

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Fl Studio da DJ çalışmalarım..

Alıntı:
VERA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dükkanımda biraz motive ritim istediğimde dinleyebilirim (:

Hız ve tempo düşük geldi bana , biraz daha hareket olsa nasıl olur acaba ?

kirvem bu kadar hız iyi değil
azer bülbülde hızlı yaşadı yanii

TuNa_HaN beğendi.
The isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 12
Amazonn, Aura, FeCr, Invisible, Jasmina, Leo, LifeisBeauty, Perii, The, TuNa_HaN, VERA, YeşiL6
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 13:11