Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Forumaski Güncel > Tebrikler - Kutlamalar
facebook bağlan


Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Tebrikler - Kutlamalar kategorisinde açılmış olan Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı konusu , [Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL ] ßu seninle ne ilk nede son doğum günü kutlayışımız Kardeşim. ßirgün olsun ßeni kırdığını ßilmem ßizim hergünümüz dolu dolu güle oynaya geçti ...


Like Tree60Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 30.09.2014, 11:20   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı



[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

ßu seninle ne ilk nede son doğum günü kutlayışımız Kardeşim.

ßirgün olsun ßeni kırdığını ßilmem ßizim hergünümüz dolu dolu güle oynaya geçti
ßi geriye dönüp ßaktıgımda ne çok güzel günler ßırakmışız ardımızda.

Herzaman ßirbirimize destek olduk.
En ßüyük dertlerin altında ezilirken ßile ßirßirimizi arayıp kahkahalara ßoğulduk
ßizde özel denen şey olmadı hiç Gizlimiz saklımız olmadı ßuzamana kadar
ßu yüzdendirki seni hep Öz ßilmişimdir kendime




İyiki doğdun kardeşim
İyiki çıktım karşına
İyiki çıktın karşıma
İyiki ßirbirimizi tanıdık ßiz
İyiki Kardeş olduk ßiz
İyiki sadece ßenim kardeşim oldun
Ve hala iyiki ßiz'iz



Doğum Günün Kutlu Olsun.
ßirlikte daha nice senlere Kardeşötem.
Seni Çok Çok Çok Seviyorum Sakın ßunu Aklından Çıkarma



__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:30   #2 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Alıntı:
EbruLi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

ßu seninle ne ilk nede son doğum günü kutlayışımız Kardeşim.

ßirgün olsun ßeni kırdığını ßilmem ßizim hergünümüz dolu dolu güle oynaya geçti
ßi geriye dönüp ßaktıgımda ne çok güzel günler ßırakmışız ardımızda.

Herzaman ßirbirimize destek olduk.
En ßüyük dertlerin altında ezilirken ßile ßirßirimizi arayıp kahkahalara ßoğulduk
ßizde özel denen şey olmadı hiç Gizlimiz saklımız olmadı ßuzamana kadar
ßu yüzdendirki seni hep Öz ßilmişimdir kendime




İyiki doğdun kardeşim
İyiki çıktım karşına
İyiki çıktın karşıma
İyiki ßirbirimizi tanıdık ßiz
İyiki Kardeş olduk ßiz
İyiki sadece ßenim kardeşim oldun
Ve hala iyiki ßiz'iz



Doğum Günün Kutlu Olsun.
ßirlikte daha nice senlere Kardeşötem.
Seni Çok Çok Çok Seviyorum Sakın ßunu Aklından Çıkarma


Şu anda dünya benim olmuş diyebilirim sanki anlaşmış gibisiniz Meliş ve sen o arada tam konuyu sen açtın Şaşırdım diyorum ki hayatımdaki en değerlilerim aynı anda kutladı sözler bana yette ne yalan diyem sizin ikinizin bi anda unuttunuz sandım 12 oldu daha kutlamadılar dedim triplere girmiştim

Kimler geldi kimler geçti biz gardaş dedik öz bacımız dedik el ele tuttuk en büyük düşmana bile biz yenilmeden hep gülerek tekmeledik. Bu hep biz beraber yaptık hani dedin ya kahkaha diye ben meliş ve sen üzüldüğünüzü görmeden bile anlıyom vallaha içime mi doğuyor bilmiyom ama sizler benim için o kadar değerlisiniz ki anlatamam canlarımsınız

Gardaşım @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]'m başına cok bela oluyom cok trip atıyom ama 1 gün kavga edip küsmedik Küsmüş gibi yaptık ama gene gırgır şamata yaptık Biz yıkılmayız biz gardaşız ve asla bu bitmiyecek bir şey sen benim ömrümdeki canlarımdan birisin canımdan değerlisin iyiki varsın iyiki benim canımdan degerli can gardasımsın

Şebeke gene beni sulu göz yaptın qız

EbruLi beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:31   #3 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Aaa bugün bir uyuz dünyaya gelmiş bakın hele.
Ben Ekimin 2sinde doğdum diye hemen bir kıskanmalar
bir benden önce Dünya'ya gelmeler falan.
Seni hiç sevmiyorum uyuzun birisin, niye doğdun ki sen?

Konumuza dönersek;
Seni ilk tanıdığım çok ağır abi olduğunu düşünmüştüm, pek yorum yapmıyordun. Sonracığıma habire EbruLi'yi kıskanıyordun falan. Ama sonra öyle biri olmadığını anladım. Bolca sohbet ettik. Her yerde peşimdesin zaten yok efendim çok güzelsin, çok tatlısın bilmem ne. Sonuç olarak seni tanıdığım için mutluyum.
Umarım hep @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ile benim bir yamacımız da olursun.
Sevdiklerinle birlikte nice güzel senelere, bir ömür mutlu ol.

Bu da pastan.




EbruLi ve Kaf_Dağı beğendi
__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:34   #4 (permalink)
La Tahzen!
Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner.

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Hayırlı ve huzurlu seneler @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

EbruLi beğendi.
__________________
“вυdα вιr ιмтιнαɴ..” de,ɢeç…
''ηαšïp''
VERA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:34   #5 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Alıntı:
Kaf_Dağı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Şu anda dünya benim olmuş diyebilirim sanki anlaşmış gibisiniz Meliş ve sen o arada tam konuyu sen açtın Şaşırdım diyorum ki hayatımdaki en değerlilerim aynı anda kutladı sözler bana yette ne yalan diyem sizin ikinizin bi anda unuttunuz sandım 12 oldu daha kutlamadılar dedim triplere girmiştim

Kimler geldi kimler geçti biz gardaş dedik öz bacımız dedik el ele tuttuk en büyük düşmana bile biz yenilmeden hep gülerek tekmeledik. Bu hep biz beraber yaptık hani dedin ya kahkaha diye ben meliş ve sen üzüldüğünüzü görmeden bile anlıyom vallaha içime mi doğuyor bilmiyom ama sizler benim için o kadar değerlisiniz ki anlatamam canlarımsınız

Gardaşım @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]'m başına cok bela oluyom cok trip atıyom ama 1 gün kavga edip küsmedik Küsmüş gibi yaptık ama gene gırgır şamata yaptık Biz yıkılmayız biz gardaşız ve asla bu bitmiyecek bir şey sen benim ömrümdeki canlarımdan birisin canımdan değerlisin iyiki varsın iyiki benim canımdan degerli can gardasımsın

Şebeke gene beni sulu göz yaptın qız
Melişimi öp yerime
Aslında konuyu gece açıcaktım ama dedim dur ellemiyim unutmuş gißi yapıyım azcık triplendiriyim gardaşımı dedim ßugün sana tüm tripler serßest gece 12 ye kadar çok çok çok seviliyosun hep yanımda yamacımda kal @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] mm le ßeraßer ßize hep trip at kıskan ama hep ßizimle ol

LifeisBeauty beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:34   #6 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı


EbruLi beğendi.
__________________
Yeşilin Mavinin Olduğu Yerden...
HANDAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:37   #7 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Alıntı:
LifeisBeauty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aaa bugün bir uyuz dünyaya gelmiş bakın hele.
Ben Ekimin 2sinde doğdum diye hemen bir kıskanmalar
bir benden önce Dünya'ya gelmeler falan.
Seni hiç sevmiyorum uyuzun birisin, niye doğdun ki sen?

Konumuza dönersek;
Seni ilk tanıdığım çok ağır abi olduğunu düşünmüştüm, pek yorum yapmıyordun. Sonracığıma habire EbruLi'yi kıskanıyordun falan. Ama sonra öyle biri olmadığını anladım. Bolca sohbet ettik. Her yerde peşimdesin zaten yok efendim çok güzelsin, çok tatlısın bilmem ne. Sonuç olarak seni tanıdığım için mutluyum.
Umarım hep @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ile benim bir yamacımız da olursun.
Sevdiklerinle birlikte nice güzel senelere, bir ömür mutlu ol.

Bu da pastan.



Ben sana şu kadar deyem ben bu forumda en sakin halim bunu bil

Haaa bide bana gelirsek uyus muyuz ne ayaksın kızımbak şimdi beni sevmiyon biliyon hastasın bana ölüyosun bunu da biliyom ama şu kadar deyemiyiki tanıdım senide Gardaşıma hep iyi geldin ona iyi sahip cıktın ben olmasamda gözüm arkamda kalmıyor cünkü bu zibidi ona bakar diyom

Biz @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ile ikimiz hep beraberdik hep ayrılmasız ama bide çıktın nerden geldiysen bacımla eyu anlaştın o yuzden benlede iyi geçin haberin olsun cok teşekkür ederim hep beraber kutlarız inş her daim.

EbruLi ve LifeisBeauty beğendi
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:38   #8 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllar dilerim.

EbruLi ve Kaf_Dağı beğendi
Exodus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:44   #9 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

Alıntı:
VERA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayırlı ve huzurlu seneler @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] teşekkür ederim saolasnız...


Alıntı:
HANDAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çok güzel bi resim aynı sen gibi cok cok teşekkür ederim


Alıntı:
EbruLi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Melişimi öp yerime
Aslında konuyu gece açıcaktım ama dedim dur ellemiyim unutmuş gißi yapıyım azcık triplendiriyim gardaşımı dedim ßugün sana tüm tripler serßest gece 12 ye kadar çok çok çok seviliyosun hep yanımda yamacımda kal @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] mm le ßeraßer ßize hep trip at kıskan ama hep ßizimle ol
Oy kurban olam Meliş ve sana ölürüm size ben gurban olduklarım haa bide ahanda bu @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] geldi oda benim bi gülüm oldu o yuzden artık 3 zaafım oldu diye bilirim

şimdi sana diyeceklerdi vardı ama ben demiyorum rtük kapatır burayı

HANDAN, EbruLi ve VERA beğendi
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.09.2014, 11:45   #10 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Doğum Günün Kutlu Olsun Kaf_Dağı

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] seninle neden anlaşmak zorunda mıymışım? Hiçte anlaşmıyorum.
Uyuzun birisin işte.

Ayrıca @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] benim kuzumdur bu da böyle biline.

EbruLi beğendi.
__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 27
Ada, Amente, Araz, Arzu, Aura, Behice, Biricik, bycommand, Destinys, Düşes, EbruLi, Exodus, FragiLe, GebzeLi, HANDAN, Huzur-u Kalb, Hypnosse, Jasmina, LifeisBeauty, Perii, PrenseSCe, Ruhsuz, Surly, The, VERA, YeşiL6, Yusuf
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 03:45