Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Üye Sözlüğü
facebook bağlan


Nixie

Üye Sözlüğü kategorisinde açılmış olan Nixie konusu , pek tanımıyorum ama gördúgúm kadarıyla açık sözlú, esprili, dobra ve sempatik...


Like Tree69Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06.06.2015, 16:01   #11 (permalink)
Bu Ne Özgüven?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie



pek tanımıyorum ama gördúgúm kadarıyla açık sözlú, esprili, dobra ve sempatik

Nixie ve Behice beğendi
__________________


ikRa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 16:24   #12 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Alıntı:
ikRa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
pek tanımıyorum ama gördúgúm kadarıyla açık sözlú, esprili, dobra ve sempatik
Gördüğün kadarıyla olan yaptıgın yorumu yerim senin
Tesekkür ederim güzellik

ikRa beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 16:26   #13 (permalink)
Bu Ne Özgüven?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

sonra yine gelecem bitanem merak etme

Nixie beğendi.
__________________


ikRa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 16:38   #14 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Alıntı:
ikRa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sonra yine gelecem bitanem merak etme
Ne zaman istersen buyur kuzucum

ikRa beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 16:53   #15 (permalink)
Sen değilsem kim benim?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Şirin güzel kız ama uyuz

Nixie ve Behice beğendi
__________________
Hercai isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 20:20   #16 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Alıntı:
Katre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şirin güzel kız ama uyuz
Uyuz oldugumu kabul etmiyorum
Diğerleri doğru ama mersi

Hercai beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 20:46   #17 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Bende yazayim eksik kalmayim
Bu kiz harbi kizdir kimseye eyvallahi olmaz.. aciksözlü icinde tutamaz hicbirseyi
az cok tanistik cok Samimi ve sicakkanli..zannedersin ki yillardir taniyorsun..
birde seni dinler derdine ortak olur o huyunu cok sevdim..basklari gibi derdi oldugunda gelip mutlu oldugunda Kacmaz yani..sohbeti gibi hem yüregi hem kendinde güzel ( bu arada Hipnozdan gördüm resmini Kacmaz yani)
Son olarakta hep oldugun gibi kal kimse icin kendinden ödün verme..yüzünden gülücüklerin hic eksik olmasin Nixie hersey gönlünce olsun da bu bir Veda degil bir baslangic yine gelirim ki

Nixie ve Behice beğendi
__________________
Burasi dünya yahu,
Burasi bu kadar iste...
Aura isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 20:58   #18 (permalink)
. Gökчüzü saçłı, Okчaпus güłüşłü

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Banane,banane bende yorum yapcam tribimi atar,yorumumu yaparım
Şimdi sözlerime nasıl başlayacağım gibi ya da nasıl anlatsam bu hatunu gibi klişe cümleler kurmayacağım tabiki
Bu hatun var ya bu hatun diyip başlıyorum saydırmaya pardon yazmaya
Herkesin dediği gibi cidden çok açıksözlü biri,hani bazıları mı desem çoğu insanlar gibi mi desem bilemedim ona sen karar verirsin ikiyüzlü biri değil.
Ne düşünüyorsa o an söyler,yerler ama seni
Bu zamanda böyle açıksözlü yani dobra insan var mı yahu
Bi sen bi peri nesliniz tükeniyor sizin
Çekinmeden her şeyimi anlatabilirim galiba,güvenilir bir hatun
Karşıdaki insanın halinden anlar,hani sizi asla ve asla küçük görmez.
Şahsen bana karşı baya mükemmel biride
Ayrıca onunla konuşmak oldukça eğlenceli bu forumda Hipnozdan sonra eğlenceli biri varsa bu hatun derim
Hep hayatımda olmalı dediğim ikinci insan (:
Sen iyiki sonradan tekrar buraya gelme kararı almışsında biz seninle sohbet etme imkanı tanımışız (:
İyiki geldiiiiiin hem buraya hem bana
Ayrıca daş gibi Meteor mübarek maşallah
Uzatayım mı ?
Onuda sonra şeedeyim.
Yani kısaca seviyorum seni beybim
Öptüm,kib aeo


Nixie beğendi.
__________________
MayıS isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 06.06.2015, 21:16   #19 (permalink)
La Tahzen!
Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner.

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

En başında kafamı biraz karıştırdın inkar edemem
Tam oturtamadım seni ..
Ama sonra bir hareketin yetti bana
Herşey bir yana türkü sevenler bir yana bende nedense
Velhasıl kelam
Açıksözlü , lafını esirgemeyen insansın ..DÜŞMANIN BİLE MERT OLANINI SEVERİM BEN (buradaki düşman sen değilsin ha )
Ben biraz odunumdur bağışla

Öyle hemen canımcicimlere gecemiyorum bunun seninle alakası yok benimle alakalı tamamen , emek vermem lazım o yüreğe o yüreğinde bana .
Sen beni anladın ben biliyorum her ne kadar ben biraz karmaşıklaştırsamda
Buralarda ol..

Nixie ve Behice beğendi
__________________
“вυdα вιr ιмтιнαɴ..” de,ɢeç…
''ηαšïp''
VERA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2015, 10:12   #20 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nixie

Alıntı:
Aura Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende yazayim eksik kalmayim
Bu kiz harbi kizdir kimseye eyvallahi olmaz.. aciksözlü icinde tutamaz hicbirseyi
az cok tanistik cok Samimi ve sicakkanli..zannedersin ki yillardir taniyorsun..
birde seni dinler derdine ortak olur o huyunu cok sevdim..basklari gibi derdi oldugunda gelip mutlu oldugunda Kacmaz yani..sohbeti gibi hem yüregi hem kendinde güzel ( bu arada Hipnozdan gördüm resmini Kacmaz yani)
Son olarakta hep oldugun gibi kal kimse icin kendinden ödün verme..yüzünden gülücüklerin hic eksik olmasin Nixie hersey gönlünce olsun da bu bir Veda degil bir baslangic yine gelirim ki
Canımsın
İlk önce o güzel yüreğinden sonra güzel suratının al yanaklarından öpüyorum Sen bana veda edemezsin zaten yakarım buraları

__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 55
Ada, alcatraz, Araz, Ariana, Aura, Behice, Berdush, Ceysu, CiCi, Damla, DeRDeST, Dexter, Düşes, Elem, Elzem, EmreKR, EsiLa, eXtreme, FataLsToKE, Feda, Furcuff, Gökyüzü, hanzala, Hayat Gibi, HeavenLy, Hercai, Hipnoz, Hyperion, ikRa, Kaann, KEZMAN, MayıS, Min, MineL, Muratt, Myself, Narsinha, Nixie, Papatya, PENGUEN, Perii, Pineapple, RaiN, Ripley, Ruzenin, Snow, Sonsuz, stalker, Steven, Süleyman, Tibet, VERA, Wallace, YeşiL6, Şekerpare
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 17:50