Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Üye Sözlüğü
facebook bağlan


Olivia

Üye Sözlüğü kategorisinde açılmış olan Olivia konusu , Aslında Olivia yeni aramıza katıldı. Ama ben bunu uzun süredir yazmak istiyordum. O doğum gününde benim için upuzun birşey yazmıştı, herhalde bunu hakediyor. Neyse benim İremim,öz kardeşimden farkı yok. Ablasıyım ...


Like Tree7Beğeni
  • 1 Post By Destinys
  • 1 Post By Queen.
  • 1 Post By Destinys
  • 1 Post By Queen.
  • 2 Post By Smilexy
  • 1 Post By Smilexy

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 16.12.2013, 18:33   #1 (permalink)
Mutlu uyumak lazım azizim
Madem uyku yarı ölüm halidir
"Mutlu ölmek lazım,her gece.."
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Olivia



Aslında Olivia yeni aramıza katıldı.
Ama ben bunu uzun süredir yazmak istiyordum.
O doğum gününde benim için upuzun birşey yazmıştı,
herhalde bunu hakediyor.
Neyse benim İremim,öz kardeşimden farkı yok.
Ablasıyım ben onun (yaşıtız dfghgf )
Neyse bu irem benim iyi günümde hep yanımdaydı.
Bazı hatalar yaptım İzmire gelip dövmediği eksik kaldı.
Sonra bazı sebeblerden aramız bozuldu ama hep yanayız.
Kıskanıyorum ablasını.
Valla irem benim paylasmam kimseyle.
Sulanmayın kardeşime
Ağzınızı burnunuzu kırarım.
İremle hergün whatsapptan konusuyoz.
İremi 1 yıldır tanıyorum ama 1 ay önce sesine duymuşumdur.
Utangaçtır benim eşşeğim.
Bu benim ilk sesimi duyduğunda yememesi için beni zor tutmuştum.
İşte İrem beni hep över böyle güzelsin falan.
Egom tatmin olur fghjhgf
Kafa dengiii eşşeğğiiiiim.
Seninle hayallerimiz var,inşallah gerçekleştiricez.
İzmire gel denize gidicez kıs biz daha zilli.
Gezcez tozcaz sen bana çiğköfte ısmarlıcan.
Çiğköfteyi yerim üstünede seni tatlı olarak yerim kardeşim.
Sonra İrem böyle bi güzeldir bi güzeldir.
Benim gibi güzel olmasın.
Neyse iştee aşkııııım.

Senin iyi gününde;



Kötü gününde;




Yani kısacası her zaman yanındayım kardeşim.
İyiki varsın.
İyiki hayatımdasın.
Seni çok ama çok seviyorum.



@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Queen. beğendi.
__________________


pişman değilim ama kabul ediyorum ki;
karşımda dengesiz bir çocuk değil de
bir adam olsaydı,

her şey farklı olurdu

Destinys isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:41   #2 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Ohaa.
Senin ..... yerim o.o
Aiy ablaaaağm bende seni çok seviyorum.
Odunluğum tuttu.
Biraz utangacım işte -.-
Oha 1 yıl olmuş :O
1 yıldır senin gibi bir zilliye mi katlanıyorum ben -,-
Kimse benim için böyle bir konu açmamıştı
Teşekkür ederim
İzmir bekle beniiiiiiğ.
Kuzende yalvarıyor zaten gelmem için
Şey ıms bir de ego tatmincisi mi oluyorum ben o.o
Seni çok seviyorum aplaaaaam.
Sende iyi ki yanımdasın, iyi ki benimsin *.*
Mucuk.

Destinys beğendi.
__________________



Oh you're a Princess ?
-But i'm the Queen, bitch.

Konu Queen. tarafından (16.12.2013 Saat 18:46 ) değiştirilmiştir.
Queen. isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:42   #3 (permalink)
Mutlu uyumak lazım azizim
Madem uyku yarı ölüm halidir
"Mutlu ölmek lazım,her gece.."
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Odunluğundan dolayı sana küstüm,hıh.

Queen. beğendi.
__________________


pişman değilim ama kabul ediyorum ki;
karşımda dengesiz bir çocuk değil de
bir adam olsaydı,

her şey farklı olurdu

Destinys isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:44   #4 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Alıntı:
DESTİNYS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Odunluğundan dolayı sana küstüm,hıh.
Ödev yapmaktan beynim sulandı kardeşim.
Ben bunun telafisini ederim.

Destinys beğendi.
__________________



Oh you're a Princess ?
-But i'm the Queen, bitch.
Queen. isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:53   #5 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Kütüğüm. -_-
Küçük kaynanam. XD
Kıskandırmayın beni...
İrem is mayn söyleyim şimdiden vermem kimseye.
Her zaman yanındayım meleğim biliyorsun zaten. ~
İrem aslında açıkça göründüğü gibi şebeğin tekidir, bizim neşe kaynağımızdır. ♥
Sevcanla tanıştığım gün İrem'le de tanıştığım için benim de 1 yıl kadar oluyor. (Yani normal olarak. )
Güçlü bir kişiliği vardır, kardeşlerine çok değer verir. ♥
Kıskançtır, paylaşamaz.
2,5 saat telefonda konuşmuşluğumuz vardır onun yüzünden annemden terlik yemişliğim. Annemle de tanıştı zaten. :3 Hafta da 8-9 saat konuşurduk eskiden ama şimdi fakiriz arayamıyoruz.
Kuenmi ayarlıycam ona. :P
Öz kardeşim o benim. Sevcan'ım neyse İrem'im de o. İkisi benim için çok değerli. ~
Son olarak Sevcan senin doğum günün ne zamandı kızım?

Destinys ve Queen. beğendi
Smilexy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:55   #6 (permalink)
Mutlu uyumak lazım azizim
Madem uyku yarı ölüm halidir
"Mutlu ölmek lazım,her gece.."
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Alıntı:
Twinky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kütüğüm. -_-
Küçük kaynanam. XD
Kıskandırmayın beni...
İrem is mayn söyleyim şimdiden vermem kimseye.
Her zaman yanındayım meleğim biliyorsun zaten. ~
İrem aslında açıkça göründüğü gibi şebeğin tekidir, bizim neşe kaynağımızdır. ♥
Sevcanla tanıştığım gün İrem'le de tanıştığım için benim de 1 yıl kadar oluyor. (Yani normal olarak. )
Güçlü bir kişiliği vardır, kardeşlerine çok değer verir. ♥
Kıskançtır, paylaşamaz.
2,5 saat telefonda konuşmuşluğumuz vardır onun yüzünden annemden terlik yemişliğim. Annemle de tanıştı zaten. :3 Hafta da 8-9 saat konuşurduk eskiden ama şimdi fakiriz arayamıyoruz.
Kuenmi ayarlıycam ona. :P
Öz kardeşim o benim. Sevcan'ım neyse İrem'im de o. İkisi benim için çok değerli. ~
Son olarak Sevcan senin doğum günün ne zamandı kızım?

24 Eylül geçti ama sen şimdi kutllayabilirsin.

__________________


pişman değilim ama kabul ediyorum ki;
karşımda dengesiz bir çocuk değil de
bir adam olsaydı,

her şey farklı olurdu

Destinys isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 18:57   #7 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Alıntı:
DESTİNYS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
24 Eylül geçti ama sen şimdi kutllayabilirsin.
Hımm. Baya geçmiş ve benim haberim yok. ~
Üzgünüm balım.

Destinys beğendi.
Smilexy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 19:01   #8 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Alıntı:
Twinky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kütüğüm. -_-
Küçük kaynanam. XD
Kıskandırmayın beni...
İrem is mayn söyleyim şimdiden vermem kimseye.
Her zaman yanındayım meleğim biliyorsun zaten. ~
İrem aslında açıkça göründüğü gibi şebeğin tekidir, bizim neşe kaynağımızdır. ♥
Sevcanla tanıştığım gün İrem'le de tanıştığım için benim de 1 yıl kadar oluyor. (Yani normal olarak. )
Güçlü bir kişiliği vardır, kardeşlerine çok değer verir. ♥
Kıskançtır, paylaşamaz.
2,5 saat telefonda konuşmuşluğumuz vardır onun yüzünden annemden terlik yemişliğim. Annemle de tanıştı zaten. :3 Hafta da 8-9 saat konuşurduk eskiden ama şimdi fakiriz arayamıyoruz.
Kuenmi ayarlıycam ona. :P
Öz kardeşim o benim. Sevcan'ım neyse İrem'im de o. İkisi benim için çok değerli. ~
Son olarak Sevcan senin doğum günün ne zamandı kızım?
Ahah paylaşamayın beni.
Çok kıskanın -.-
Faqirliq başa bela xd
Güçlü kişilikli bir insanmışım yuppie
Evet kuzenin benim
Görmesemde, gitmesem de o kuzen benim
Bende seni çok seviyoruuuuum ki.
Odunum.
Valla kardeşliğimizi buraya yazamıyacam ki odunum ben biliyorsunuz.
Sizinle çok samimi konuşabiliyorum, uyarı almak istemiyorum.
Feyse geçek.

Feys kullanmayı sevmem ki ben

__________________



Oh you're a Princess ?
-But i'm the Queen, bitch.
Queen. isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 19:07   #9 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Feys'te yasak yedim ya. haha.
Geçemem anlayacağın.

Smilexy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2013, 19:14   #10 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Olivia

Zaten benim ödevim var hıh, bb. -.-

__________________



Oh you're a Princess ?
-But i'm the Queen, bitch.
Queen. isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 9
Alaz, Asi Ruh, Belkibirgün, chackerkeyff, Destinys, FeCr, Hayat, Queen., Smilexy
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:55