Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Müzik Dünyası > Yerli Şarkı Sözleri
facebook bağlan


Sansar - Gözlerimin İçinde

Yerli Şarkı Sözleri kategorisinde açılmış olan Sansar - Gözlerimin İçinde konusu , Sansar - Gözlerimin İçinde Hep soylerim 10 tane dikiş var sag elde Umarım mutlusundur bu senin sayende Simdi odayı terkedicem musadenizle Yada gitmek isterseniz musade sizde İzle tek basına yurumeye ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 08.09.2013, 12:11   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sansar - Gözlerimin İçinde



Sansar - Gözlerimin İçinde

Hep soylerim 10 tane dikiş var sag elde
Umarım mutlusundur bu senin sayende
Simdi odayı terkedicem musadenizle
Yada gitmek isterseniz musade sizde
İzle tek basına yurumeye korkan adamları
Ve bolca dusunursun kim suclusu olanların
Gorduklerimi gorseydin donardı damarların
Gitti geri geldi cunku toparldım toparlanıp
Yine gitti gorevi tamamladım aile resmi cerceveler yalan
Ben anladım sende yolldasın be dostum sende kolpasın
Kotu gunumde olmayanda iyi gunumde olmasın
Kanına girer metanfetamin elması aynı hızla devam edersen
Fakat ben elyazımla kehanette ustayım bu sadece varsayım
Degil ben hastayım iyilesemem kasmayın

Aç oynar aslanım bu sirkte butun saklabanlar
Bak yanagına akbabalar olmeden sen ordalar
Hayat bi bok degil gelir gidersin sadece
Her sey duzmece yazılı onceden senaryolar(x2)

12 sinde sogutucu eroinmi bulunucu
Aileler cok koruyucu degistirmez bu sonucu
Yorungesi korkutucu igneninde doldu ucu
Dokuk disler sonuk surat her seferde sonuncu
Hastanenin koridorlarında yoktur askın kankaların
Krizdeki eroinmanların sesleri yankılanır
Kabus gormemek için uyursun hap alıp
Benim kadar sanslı degil yattıgı yer kapalı
Kanı temizlerse bunlar bilinc altı aynı kalır
Kokainman abi be gulunc artık hatıramız
Damarların cekik nobet paran yoksa soygun artık
Kokain be kardesim elinden at silahını
Tak silahı yap tahsilatı satıcı boyle artık
Ak siyahın onundedir ayırır kredi kartı
Sahillerde tek basına izledigin onca martı
Burnunun dibinde hersey artık tadı kactı

Aç oynar aslanım bu sirkte butun saklabanlar
Bak yanagına akbabalar olmeden sen ordalar
Hayat bi bok degil gelir gidersin sadece
Her sey duzmece yazılı onceden senaryolar(x2)

Lape'de kafese tıkılı bi deliye geçmiş cekerken sen onune ileriye
Yinede kazanıcak biişeyler var yinede bi parıltıya bakar moruk gozlerimin içinde

Lape'de kafese tıkılı bi deliye geçmiş cekerken onune ileriye
kazanıcak biişeyler var yinede bi parıltıya bakar moruk gozlerimin içinde

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şuanda  online konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
dadasmuro, Slim Shady
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:48