Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Estetik ve Estetik Cerrahi > Yüz Estetiği
facebook bağlan


Yalın ve Genç Bir Yüz İçin 14 Yüz Egzersizi

Yüz Estetiği kategorisinde açılmış olan Yalın ve Genç Bir Yüz İçin 14 Yüz Egzersizi konusu , Yalın ve Genç Bir Yüz İçin 14 Yüz Egzersizi Elmacık kemiklerinizi ön plana çıkarmak ve genç bir yüze kavuşmak için yüz egzersizlerinden faydalanabilirsiniz. Peki, yüz egzersizleri nasıl yapılır? Kadın-erkek herkesi ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 09.10.2015, 15:29   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Yalın ve Genç Bir Yüz İçin 14 Yüz Egzersizi



Yalın ve Genç Bir Yüz İçin 14 Yüz Egzersizi

Elmacık kemiklerinizi ön plana çıkarmak ve genç bir yüze kavuşmak için yüz egzersizlerinden faydalanabilirsiniz. Peki, yüz egzersizleri nasıl yapılır?

Kadın-erkek herkesi kendine hayran bırakan kadınlar vardır. Bu kadınların yüzlerindeki ortak özellik ise çıkık elmacık kemikleridir. Tabii bu kadınların yaptıkları makyaj hileleri de bulunuyor. Siz de yalın ve genç görünümlü bir yüze sahip olmak istiyorsanız, bazı egzersizlerle böyle yüze sahip olabilirsiniz.
İşte yüz egzersizleri...
Egzersiz 1: Bu basit egzersiz ağız çevresinde kasları, zigomatik ark (elmacık kemikleri) ve modiolus kasını (ağız her iki tarafında kas) çalıştıracaktır. Ağzını dudaklarınızı bastırarak kapatın ve üst dudak üzerine hava püskürtün. 10'a kadar sayın. Havayı sağ yanağa aktarın ve yine 10'a kadar sayın. Ardından sol yanağa da aynı hareketi yapın. 10-15 kez yanaklar arasındaki hava transferini tekrarlayın. Bu egzersiz oldukça kolay ve yanağınızın sarkmasını önler.
Egzersiz 2: Başka basit bir egzersiz yanak kaslarının sarkmasını azaltır ve yüz kaslarını gerginleştirir. Ağzınıza derin hava alın. Ağzınızın içinde gargara yapar gibi havayı sürekli olarak dolaştırın.
Egzersiz 3: "O" şeklinde dudaklarınızı büzün ve ağzınızdan dışarıya hava üfleyin.
Egzersiz 4: Bu egzersiz "Gülen balık yüzü" olarak adlandırılır. Yüzünüzü bir balık yüzü haline getirin. Yanak ve dudaklarınızı iyice içeriye çekin ve gülümseyin. 5-10 saniye bekleyin ve bu hareketi 5 kez tekrarlayın.
Egzersiz 5: Yüzünüzü yukarıya kaldırın ve olabildiğince tavana bakın. Bu şekildeyken ağzınızdan hava üfleyin. Bu egzersiz çene hatlarını ve yanakları çalıştıracaktır.
Egzersiz 6: Mümkün olduğunca üst dudağınızı alt dudak üzerine çıkarın. Burnunuz ile alt dudağınızı mümkün olduğu kadar bir araya getirmeye çalışın. Bu şekilde 15 saniye kadar kalın. Etkili sonuç için günde 10 kez bu egzersizi tekrarlayın. Çene kaslarında ve çene üzerinde büyük bir gerginlik hissedeceksiniz. Bu egzersiz çene kaslarını sıkılaştırır ve çenedeki çizgileri azaltacaktır.
Egzersiz 7: Mümkün olduğunca ağzını aç ve açık tutun. Yüz kaslarınız üzerinde gerginlik hissedeceksiniz.
Egzersiz 8: Yanaklarınızı tüm gücünüzle içeriye çekin. dudaklarınız da bu pozisyonda büzüşsün. Bu pozisyonda 10 saniye kalın. Bu egzersizi günde en az 10 kez tekrarlayın. Bu egzersiz yanaklardaki yağ azaltacak, böylece elmacık kemikleriniz yavaş yavaş belirginleşmeye başlayacak.
Egzersiz 9: Ağzınıza mümkün olduğu kadar çok havada çekerek deneyin. Derin nefes alırken, yanaklar otomatik olarak içeriye girecektir. Sonra yavaş ve nazikçe ağzınızda havayı serbest bırakın. Sizin yanaklarınızda çukur olmasına ve çenenizin sıkılaşmasını sağlar.
Egzersiz 10: Her iki elmacık kemiklerinizin üzerine orta parmaklarınızı koyun. Elmacık kemiğiniz üzerinde bulunan deriyi gözünüze kadar çekin. Bu arada ağzınızı açın. 10 saniye olarak bu pozisyonda kalın. Ardından elmacık kemiği derisini bırakın. Rahatlayın ve sonra yeniden tekrarlayın.
Egzersiz 11: Rahat oturun ve nefes alın. Derin nefes alın ve ağzınızın içinde bir yumruk oluşsun. Bu havayı avuç içinizle gezin. Bu egzersiz yüz kaslarınızın sıkılaşması için faydalıdır. Bu hareketi yaparken, gözleriniz kapalı olsun.
Egzersiz 12: Ağız yoluyla tüm havayı nefes olarak alın. Olabildiğince dilinizi dışarıya çıkarın. Gözlerinizi mümkün olduğu kadar açın. 3-4 kez tekrarlayın.
Egzersiz 13: Gözlerinizi açın ve kaşlarınızı yukarı kaldırın. 10 saniye tutun; kaşlarınızın kırışmasına izin vermeyin. Bir noktaya odaklanın. En az 5 kez tekrarlayın.
Egzersiz 14: Ağzınızın her iki tarafına parmaklarınızı koyun, aynı anda gözlerinizi de açın ve diğer parmaklarınızı buraya yerleştirin. Kaslar üzerinde bir gerginlik hissetmelisiniz. Mümkün olduğu kadar güzünüzü parmaklarınızla çekin. Rahatlayın ve yeniden tekrarlayın.

__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Behice, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 08:23