Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Astroloji
facebook bağlan


Burcunuzun Analizi

Astroloji kategorisinde açılmış olan Burcunuzun Analizi konusu , Burcunuzun Analizi •İKİZLER: Ne zaman işlerin yoluna girse bi aksilikler falan oluyor ayrıca şu geçmişe takılı kalma vuracam kafana. • Yengeç: Bu insanlar bu hayat her şey seni yormuş içinden ...


Like Tree259Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 21.07.2013, 13:53   #31 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Burcunuzun Analizi.





Burcunuzun Analizi














•İKİZLER: Ne zaman işlerin yoluna girse bi aksilikler falan oluyor ayrıca şu geçmişe takılı kalma vuracam kafana.

• Yengeç: Bu insanlar bu hayat her şey seni yormuş içinden hiç bi şey yapasın gelmiyor yatağından çıkmayacaksın imkanın olsa.

•ASLAN: Hırs yaptığın zaman yapamayacağın şey yok sadece istemen yeterli ama istemezsen kimse bi şey yaptıramaz sana.

•BAŞAK: Yok ya sen akıllanmıcan kötü davransa bile sevdiğin insanlar var o kadar diyorum kimseyi kendinden üstün tutma diye ama nerde.

•TERAZİ: Bir takım kararlar alıyorsun uygulasan süper olacak ama nerde hep kalbinle hareket ediyorsun mantığınla hareket et ya.

•AKREP: Özgür hallerine hayranım ama kafanda bi dünya düşünce var kendini yiyip bitirme bence ya her şeyi akışını bırak.

•YAY: Senin kadar her şeye iyi niyetle yaklaşan biri yok zaten başına ne geliyorsa hep bu iyi niyetinden geliyor.

•OĞLAK: Boş insanların boş vaatlerine inanıyorsun sonra gerçekleşmeyince üzülüyorsun safım benim kalbin temiz hep ondan bunlar.

•KOVA: Şu kırılgan tavırlarına bi çeki düzen ver artık ya ne deseler alınıyorsun sevmiyorum bu halini. Gülünce daha güzelsin sen.

•BALIK: Canını istediğini yapmaya bayılıyorsun aferin sana başkasını sözünü dinleyince ne oluyor sanki.


Jineps, Zeyy, Asrevya ve 1 diğer kişi beğendi
__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 21.07.2013, 20:44   #32 (permalink)
Son/suz Söz,Öz/söz Olmalı!

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi.

•AKREP: Özgür hallerine hayranım ama kafanda bi dünya düşünce var kendini yiyip bitirme bence ya her şeyi akışını bırak.

*

Paylaşım için teşekkürler

Fazla düşünce ve plan ,doğru)

Asrevya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 21.07.2013, 20:49   #33 (permalink)
Adamın
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi.

•YAY: Senin kadar her şeye iyi niyetle yaklaşan biri yok zaten başına ne geliyorsa hep bu iyi niyetinden geliyor.

__________________
Fenerbahçe isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 21.07.2013, 21:00   #34 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi.

•ASLAN: Hırs yaptığın zaman yapamayacağın şey yok sadece istemen yeterli ama istemezsen kimse bi şey yaptıramaz sana.


Hmm..

Gülümse isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 21.07.2013, 21:19   #35 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi

•ASLAN:Her halinle Tatlılığı o kadar iyi anlatıyosun ki, burnunu yiyesimiz geliyo. Beklentileri biraz düşür tatlım. Mutsuzluk yakışmıyor sana
♌ ASLAN : Aşkını aşık olduğu kişiye anlamayı çok sever bir Aslan. Ve bazen öyle güçlü aşık olur ki içi içine sığmaz yani hiç susmaz



ASLAN için en kötü...süde sevgi cümleleri kuramamasıdır. Kolay kolay bu tarz cümleler söylemez, söylediğini de yarı yolda bırakmaz, Zırt pırt ilişkiler yaşamaktansa, sağlam sadakat ve güven üzerine kurulmuş uzun süreli ilişkiyi tercih eder

ASLAN : Kendi yolunu bazen bulamasa da başkalarına doğru yolu göstermekte üstüne yoktur. Bu yüzden onları sevdikçe sevesi geliyor insanın.

ASLAN: İntikamcı değildir ama kendisine yapılan kötülüğe karşılık vermeden içi rahat etmez bir "aslan"ın.




•ASLAN: İçinde ince ruhlu bir şair yatıyor Aslan'ın, Kal demez Aslan, kalmanı bekler.

ASLAN: Senin tırnağın bile olamayacak insanlar neden hala sana özenmeye çalışıyolar anlamıyorum. Özenilen olmak nasıl bi duygu?

•"Aslan: Ne dersen de ama bir Aslana zamana bırak deme. Ne olacaksa olsun cevabını yapıştırır anında."


ASLAN dayatmaya asla gelemeyen, emir altına alınması imkansız, yönetilemez insanlardır.İçten davranmayan, iki yüzlü insanlarla anlaşamaz

ASLAN: ancak sevdiği kişiye hesap verir Aslan, dünyanın geri kalanını kaileye almaz.


ASLAN : Ne sevgisini ne de nefretini saklar bir Aslan. Dobradır bu konuda.


Oha hayretler içerisinde okudum. Burcumun bütün özelliklerini taşıdığımı düşünmüyordum

Gülümse isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 23.07.2013, 17:45   #36 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi




•KOÇ: Hazır cevap bir insansın. Seninle boşuna laf dalaşına girmesinler çünkü galip zaten şimdiden belli.

•BOĞA: Güzelliğe düşkün olduğun bir gerçek. Güzel olan her şeye hayran olabilirsin. Bu küçücük bir eşya bile olabilir.

•İKİZLER: Leb demeden leblebiyi anlayanlardansın. Biraz hızlı düşünen bir insan olduğun için yavaş olan her şey seni sıkıyor.

•YENGEÇ: Bu dağınıklıkla nereye varacağını san...ıyorsun merak ediyorum Kalk biraz etrafına ve hayatına çeki düzen ver artık.

•ASLAN: Her an üstün olma isteğin senin her şeyde başarılı olmanı sağlıyor. Azmin başarının tek kaynağı. Her şeyi ezip geçebilecek gücün var.

•BAŞAK: Seni bıraksak sabahtan akşama kadar alışveriş yapabilirsin heralde. Sen alışveriş yapmak için doğmuş olmalısın.

•TERAZİ: İki insanın ortasında kalmaktan nefret ediyorsun. Seçim yapmak zorunda kalmak senin için çok zor. İyi düşün öyle karar ver.

•AKREP: Sen öyle şeytansın ki kimse seni kandıramaz. Sezdiğin hiçbir şeyi sektirmiyorsun. Mutlaka doğru çıkıyor.

•YAY: İnsanlar seni nasıl etkileyeceklerini bilmiyorlar. Huyuna gitmeleri gereken yerde dikine gidiyorlar. Böyle devam ederek kaybederler.

•OĞLAK: Eğer biri senden gitmişse, o senin için bitmiş demektir. Bir daha asla geri kabul etmezsin. Şansını kaybeder.

•KOVA: İdeallerinden vazgeçmeyecek tek insansın bence. Bir hedef koyduysan o kesinlikle senindir. Bunun için her şeyi yaparsın.

•BALIK: Her insan biraz sorunludur. Ama sen o kadar sempatiksin ki ne arıza çıkarırsan çıkar kimse sana hayır diyemiyor.







konu devamı olduğu için başlık koymadım bilginize..

Jineps ve LiNa beğendi
__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 25.07.2013, 10:47   #37 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi





♓ BALIK : Gururunu çok gereksiz yere kullanıyorsun. Bir boşluktasın, ve seni o boşluktan kurtaracak birine fazlasıyla ihtiyacın var..


♒ KOVA : Belki de ihtiyacın olan şey; birine güvenmek.. O kadar çok ihtiyacın var ki birine güvenmeye, o zaman her şey güzel olacak gibi..


♑ OĞLAK : Enerjin çok yüksek ama kafan da bir hayli karışık. Sezgilerini dinleyerek hareket etmekten başka yapabileceğin bir şey yok.


♐ YAY : Bu ay aslında kötü bir ay değildi, belki çokta iyi de değildi. Ama Ağustos ayını iple çek çünkü mucizevi bir ay olacak .


♏ AKREP : "Arayanlar bulamaz, ama bulanlar daima arayanlardır." bunu sakın unutma tamam mı ? Senin için en iyi tavsiye bu olsa gerek.


♎ TERAZİ : Aşk hayatında mutluluğa kavuşmak için ilk başta zihinsel yorgunluğunu aşman gerekiyor. Aşmadan mutluluk da yok. Başarabilirsin !


♍ BAŞAK : Bazı şeylerin net olmayışı seni mutsuz ediyordu. Ama bugünden sonra her şey daha netleşecek ve sen de daha rahat yaşayacaksın .


♌ ASLAN : 21 Temmuz'dan itibaren zaten senin için bir dönem bitti, yeni bir dönem başladı. Artık seni kimse durduramaz


♋ YENGEÇ : Kafa dinlemeyi belki de seviyorsun ama aşkta şansın çok yüksek olduğu için kalabalık ortamda bulun çünkü aşk seni bulacak gibi ..


♊ İKİZLER : 25 Temmuz'dan itibaren aklına yeni biri girebilir ! Bu kişiyle ilişkin Ağustos ayında daha da netleşecek gibi .


BOĞA : Küs olduğun biriyle bugünlerde barışabilirsin. İyi niyetin üzerinde bu durumdan yararlanmak isteyenler adım atmalı ..


♈ KOÇ : 26 Temmuz'dan itibaren hayatında birçok şey değişebilir, yeni aşk gelebilir ! Değişim için sen de hazırsın, sana iyi gelecek..

Jineps, Zeyy ve LiNa beğendi
__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 25.07.2013, 10:52   #38 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi

Alıntı:
♍ BAŞAK : Bazı şeylerin net olmayışı seni mutsuz ediyordu. Ama bugünden sonra her şey daha netleşecek ve sen de daha rahat yaşayacaksın .
İştee bu seviyom ben burcumu yaa

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 25.07.2013, 11:11   #39 (permalink)
Sana tutunmaya çalışan ben,beni tutmayıp düşüren sen...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi

♋ YENGEÇ : Kafa dinlemeyi belki de seviyorsun ama aşkta şansın çok yüksek olduğu için kalabalık ortamda bulun çünkü aşk seni bulacak gibi .

Oooo o kadar yüksek ki amaniiinnnn
Kalabalık ortamda kasvet basar beni yaa

__________________
Eylül'de gel sonbaharım ol..
Zeyy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 26.07.2013, 10:28   #40 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Burcunuzun Analizi









BALIK: Ailenizle ilgili meseleler on planda olabilir .. Onun sizi sevip sevmediginden bir turlu emin olamamak cildirmaniza neden oluyor!


KOVA: Bugunlerde duygusalsiniz! Bu yuzden duygusal kararlar almak size zarar verebilir..Onun, gecmiste ne halt yediğini dusunmeyin! Üzülürsün


OĞLAK: Her seyden bunaldiniz! Bulundugunuz yeri terk edip, kacip gitmek istiyorsunuz .. Dinlenmeye ve kafa dinlemeye ihtiyaciniz var!



YAY: Çok güzel bir hafta Seni karşılıyor! Sezgilerinizi dinleyerek yapacağın seçimler seni mutlu edecek .. Keyifli bir hafta olacak!



AKREP: Ogrendiginiz bazi seyler sizi mutsuz ediyor .. Ama bazi seyleri yanlis yorumluyor olabilirsiniz! Iyice arastirmalisiniz ..Dikkat et.



TERAZİ: Dayanamiyor, onu her seyden kiskaniyorsunuz! Bu kadar kiskanc olmaniz aranizdaki iliskiye zarar verebilir .. Sakin olmaya calisin ..



BAŞAK: Aslinda ruh esinizi bulmus gibisiniz .. Ama nedense ona karsi icinizden geldigi gibi davranamiyorsunuz! Konusarak problemleri cozun..


ASLAN: Gecmisinizde yasadiginiz seyler yuzunden kimseye guvenemiyorsunuz .. Guven probleminizi cozmelisiniz! Bir yolculuk olabilir.



YENGEÇ: Ondan uzakta olmak sizi uzuyor .. Ayni zamanda kirgin oldugunuz biri var! Sizden ozur dilemesi gerekiyor .



İKİZLER: Sevdiğiniz insanlarla aranıza girmek isteyenler olabilir! Dikkat edin .. Annenizle bu hafta biraz daha ilgilenmelisiniz!



BOĞA: Hayatınızda büyük problemler yok!Rahatlama dönemine girdiniz ..Sorunlu insanları hayatınızdan çıkardınız! En azından kafanız rahat.



KOÇ: Bazı olayların içinden çıkamayacağınızı sanıyorsunuz! Bugünlerde cesur olursanız her şeyin üstesinden geleceksiniz Merak etmeyin!

__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 131
-X-, AdoniS, Ahmosis, Ahraz, AKARSU, Alessandra, Alone, Amazonn, Amente, Arafta, Aras, Arsima, Ashriel, Asi Ruh, Aura, AzraiL, BeLa, Belkibirgün, Birisi, Black, black rose, BlackMarlboro, Brcu, Cafi, Ceysu, circissian, Coffee Queen, Cookie, DeNiZ, depresif, Derda, dharma, dip, Dreamss, Düş Bozumu, Düşes, Ekvator, Ela, Elif, Elois, Emir, EndGirl, erann, Erva, Esinti, Esra, Estetika, Exodus, eXtreme, FeCr, FifiVePirtik, Flora, Francisco, Gatri, Gazel, Gri, Gülümse, HayaLL, Holy, Huzur-u Kalb, Hymnos, idealist, Insomnia, ira, Iris, Jade, Jineps, Kainat, KaRaqiZz, KeNJiBaTuSaY, keroLayn, Kosovalı, Lased, Lavin, Lavinya, Liberta, Lilith, LiNa, Lisa, Lothbrok, Lothlorien, Lunapolis, Mahperi, MalıHulya, Mare, Masmavi, Mavi, Mehru, MeLodi, Mevsim, Misanthropic, MissDobrev, Myself, Narsinha, nergis, Orhan-38, Papatya, Paradise, Paradox, Perii, Pineapple, RaMSeS, real1fan, Rock, Sade, Sehri Ask, Shadow, She`, Sis, Smyrna, Snoopy, Sonsuz, Sultan ŞAH, Thor, Turkuaz, TÜRKçe, Urahara, UzmaN, Vanilya, Venüs, Viky, Vin Diesel, webhancher, XooX, Yagmur, YeşiL6, Yggdrasill, ZeiSha, Zemherir, Zeyy, Şafak
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.



Saat: 08:54