Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Yaz için sağlık dostu 7 ara öğün önerisi

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Yaz için sağlık dostu 7 ara öğün önerisi konusu , Yaz için sağlık dostu 7 ara öğün önerisi Kaliteli ve sağlıklı bir yaşam için doğru beslenmenin ilk vazgeçilmez kuralı ana ve ara öğünlerin dengelenmesi... Ara öğünler, açlık hissini ortadan kaldırdığı ...


Like Tree1Beğeni
  • 1 Post By Lavin

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 09.08.2016, 15:59   #1 (permalink)
Ağıt gibi kahkahalar.
Ah ne çok mutsuzsunuz,
ne çok maskeli..

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Yaz için sağlık dostu 7 ara öğün önerisi



Yaz için sağlık dostu 7 ara öğün önerisi

Kaliteli ve sağlıklı bir yaşam için doğru beslenmenin ilk vazgeçilmez kuralı ana ve ara öğünlerin dengelenmesi...
Ara öğünler, açlık hissini ortadan kaldırdığı için kurtarıcı öğünler de sayılabilir.


Simit + Ayran: Bu ikili uzun süre tok kalmayı sağlayabilecek pratik ve güçlü bir öğün. Gücü; karbonhidrat, protein ve yağı bir arada içermesinden geliyor. Simit, karbonhidrat kaynağı olarak enerji verir. Üzerindeki susamlar ise yağ kaynağıdır. Susam, antioksidan içeriği sayesinde bağışıklık sistemini güçlendirir. Bununla birlikte kalsiyum, demir, magnezyum minerallerini içerir. Ayran ise protein kaynağıdır. İçeriğindeki proteinlerle uzun süre tok kalmayı sağlar ve vücut dokularının yapımı ve onarımına katkı sağlar.

Simit + Peynir + Domates: Karbonhidrat ve yağ kaynağı simit ile 1 dilimi 1 köfte kadar protein içeren peynir, A vitamini, antioksidanlar ve likopen içeren domates ile birlikte besin değeri ve gücü artan bir öğün oluyor. Domatesi kalori hesabı yapmadan gün içinde istediğiniz kadar tüketebilirsiniz. Üstelik bağışıklık sistemimize ekstra destek sağlıyor. Göz sağlığında da etkili olan domates, cildimizin daha sağlıklı olmasını sağlıyor ve güneşe karşı koruyucu etki yapıyor. Domatesteki enzimler kan basıncını düşürerek kalp rahatsızlıklarına karşı korunmamızda da etkili. Domatesin tüm bu faydalarından yararlanmak için tek şart mevsiminde tüketmek elbette.

Haşlanmış Mısır: Mısır, içerdiği yüksek orandaki nişasta sayesinde yüksek bir enerji kaynağıdır. Yazın aktif olduğunuz ve bolca yüzdüğünüz günlerde size enerji sağlayacaktır. Ayrıca kalsiyum, potasyum, magnezyum, fosfor, çinko, demir ve bakır mineralleri açısından da zengin bir besindir ve antioksidan içeriğe sahiptir.

Yaz Meyvesi + Süt, Yoğurt, Kefir Grubu: Ara öğünlerde ve ana öğünlerinizin peşi sıra bu meyveleri miktarına dikkat ederek tüketebilirsiniz. Ayrıca bu meyveleri süt, yoğurt veya kefir gibi kalsiyum grubu bir besinle beraber tükettiğinizde faydayı iki katına çıkarırsınız. Süt yoğurt kefir gibi yiyeceklerin içerdiği; kalsiyum ve magnezyum kemik ve kas sağlığını korur, krampları önler. Özellikle protein ve kalsiyum kaynağı olan süt grubu yiyecekler hafızanın güçlendirilmesi için çok önemli olan ve sadece hayvansal kaynaklardan alabildiğimiz B12 vitaminini de içerir.

Dondurma: Taze sütten yapılan doğal dondurmalar kaliteli protein içeriği, vitamin ve mineral zenginliği ile birçok faydası olan keyifli bir yiyecektir. Kalsiyum kaynağı olan dondurmada A, B, C, D, E vitaminleriyle, kalsiyum, fosfor, magnezyum, sodyum, potasyum, çinko mineralleri de bulunur. A vitamini cilt ve göz sağlığımızı korumamıza katkı sağlar ve bağışıklık sistemimizi güçlendirir. Özellikle taze sütten yapılan dondurma A vitamini kaynağıdır. Dondurma meyvelerden sonraki tatlı tercihiniz olsun. Ara öğününüzde taze sütle yapıldığına emin olduğunuz yerlerden 2 top dondurma yiyebilirsiniz.

Dondurulmuş meyveler: Kiraz, çilek, kayısı, şeftali, dut, kavun, karpuz gibi yaz meyvelerini çekirdeklerinden ayırın rendeleyin ya da blenderdan geçirin. Bir süre derin dondurucunuzda bekletin. Çıkardığınızda serin mi serin üstelik sağlıklı, vitamin, mineral ve antioksidan deposu bir öğüne sahip olacaksınız.

Kuru yemişler: Her gün bir avuç kadar taze ceviz, taze fındık, taze badem tüketmelisiniz. Bu kuru yemişler omega-3, mineral yoğunluğu ve E vitamini içeriği ile vücudumuzu güçlendir. Ayrıca bu kuru yemişlerin içinde bulunan flavonoidlerin en yoğun ve işlevsel olduğu zamanlar taze çıktığı zamandır. Omega- 3 zengini ceviz, tok tutmasının yanında çocukların beyin gelişiminde önemli bir rol oynar, metabolizmamızı hızlandırır ve diyet yapanlar için yağ yakmayı kolaylaştırır.

Alinti..

Papatya beğendi.
__________________
İzmir'linin masal kahramanı yoktur,
Mustafa Kemal Atatürk'ü vardır
Lavin isimli Üye şuanda  online konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Lavin, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.



Saat: 20:47