Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu konusu , Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu Olduğunuzdan daha ince görünmek ve zayıflamak için yapacağınız en iyi şeylerden biri de, günlük karbonhidrat tüketimini azaltmak olacak. Hemen hemen herkes olduğundan daha ince ...


Like Tree1Beğeni
  • 1 Post By Ada

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 22.07.2015, 14:31   #1 (permalink)
Ada
Siyahı da Gökkuşağından Dışlamadılar mı?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
yeni Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu



Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu
Olduğunuzdan daha ince görünmek ve zayıflamak için yapacağınız en iyi şeylerden biri de, günlük karbonhidrat tüketimini azaltmak olacak.



Hemen hemen herkes olduğundan daha ince görünmek ve zayıflamak için heveslidir ama birkaç kilo fazlalıktan kurtulmak için dengeyi tutturmakta da zorlanabilir. Bunun yollarından biri günlük karbonhidrat tüketimini kesmek olacaktır:

1. Karbonhidratların nasıl çalıştığını anlayın
Karbonhidratlar insan beslenmesinde yağ ve protein ile birlikte üç ana öğeden biridir. Vücudun gelişimi ve metabolizmanın sağlıklı işlemesi de dahil olmak üzere vücutta bir dizi işlev için gereklidir. Karbonhidratlar genellikle ekmek, makarna ve pirinç gibi nişastalı besinlerde bulunur ama aynı zamanda kimi meyve ve sebzelerde de bulunabilir.


2. Kompleks ve basit karbonhidratlar arasındaki farkı bilin
Basit karbonhidratlar rafine tahıllardan elde edilir. Rafine edilme aşamasında, sizin için iyi olan özelliklerinin çoğunu kaybederler. Beyaz ekmekler ve ağır işlenmiş besinler buna örnektir. Araştırmalara göre, basit karbonhidratlar kilo kontrolünü zorlaştırmanın yanı sıra diyabet ve kalp hastalıklarına da sebep olabilir. Diğer taraftan, kompleks karbonhidratlar işlenmez. Yani vücudunuzun ihtiyacı olan lif ve besin değerini korurlar. Yaygın olarak öğütülmemiş tahıllardır. Araştırmalara göre, kompleks karbonhidratlar açısından zengin bir beslenmenin kilo kontrolüne ve sağlığa faydası olduğunu gösterir. Yani eğer beslenmenizde karbonhidrat tüketimini azaltmak istiyorsanız, basit karbonhidratlardan uzaklaşmalı ve kompleks olanlara ağırlık vermelisiniz.

3. Düşük karbonhidrat diyetinin sizin için uygun olup olmadığını öğrenin
Son dönemlerde insanlar beslenmelerinden karbonhidratı neredeyse tamamen çıkararak, daha çok protein tüketimine yöneliyor. Ama bu herkes için doğru bir tercih olmayabilir. Vücudunuz karbonhidratları glikoza çevirir, yani şekere. Ve bu şeker gündelik enerji ihtiyacınız için gerekli olan yakıt gibidir. Eğer fiziksel olarak aktif bir insansanız, bu yakıtı tamamen tüketecek ve depolamayacak, dolayısı ile de kilo almayacaksınızdır. Ama aksi takdirde, yaktığınızdan fazlasını tüketmiş olur ve mutlaka kilo alırsınız.


4. Karbonhidratların hepsini birden kesmeyin
Karbonhidratlar, özellikle kompleks olanlar, vücudunuzun her gün ihtiyaç duyduğu bazı şeyleri sunar. Vücudunuzun kolayca enerjiye dönüştürdüğü nişasta; sindirim sistemine yardım eden lifler; sağlığınızı korumak için gündelik tüketmeniz gereken vitamin ve mineraller gibi. Yani karbonhidratları tümüyle beslenmenizdan kaldırmamanız gerekir.

5. Bu gıdalardan kaçının
Düşük karbonhidrat diyeti planlarken, günde 50 ile 150 gram karbonhidrat alımı önerilmektedir. Tüketilmesi önerilmeyen karbonhidratlı besinlere ise şu örnekler verilebilir: Beyaz ekmek, beyaz pirinç, pizza, muffin, bisküvi, krep, hamburger ekmeği.

6. Bu gıdaları tüketin
Kompleks karbonhidratlar açısından zengin olan ve yemeniz için önerilen gıdalara örnekler ise şunlar olabilir: Tam tahıllı ekmek, esmer pirinç, yulaf ve diğer tam tahıllılar.

Papatya beğendi.
__________________
.




Ey ruhumda dolaşan deli taylar!
Ey gönlümü yakan kor alevler..
Söyleyin bana!
Bu mücadelenin sonunda ne var?











.






Sevdim Seni bir Kere ...!
Ada isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 22.07.2015, 14:38   #2 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Karbonhidrat Alımını Düşürmek İçin 6 İpucu

Hamur grubunu hayattan çıkarmak lazım en çok da ekmeği. En iyisi çavdar ekmeği hem tok tutyor hem tadı güzel

__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Ada, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 14:45