Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Müzik Dünyası > Nota - Akor - Tab > Rap - Hip Hop
facebook bağlan


Beta - Mezarlık (Ft. Doğabora) Şarkı Sözleri

Rap - Hip Hop kategorisinde açılmış olan Beta - Mezarlık (Ft. Doğabora) Şarkı Sözleri konusu , Beta - Mezarlık (Ft. Doğabora) Şarkı Sözleri Saat geç 12 olmuş uyumadan beklemek işim benim ölü bedenler arasında esnemek Ben Sakarya doğumlu Süleyman oğlu Vedat Sanık karanlıkta bana bakarken bi ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 20:28   #1 (permalink)
ultrAslan

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Beta - Mezarlık (Ft. Doğabora) Şarkı Sözleri



Beta - Mezarlık (Ft. Doğabora) Şarkı Sözleri
Saat geç 12 olmuş uyumadan beklemek işim benim ölü bedenler arasında esnemek
Ben Sakarya doğumlu Süleyman oğlu Vedat Sanık karanlıkta bana bakarken bi çok mezar taşı
Selam bayım ben az ilerde duran bir mezardayım 2003te öldüm ölümü gördün sanırım bakmadın sen
Çiçeklerim soldu şimdi korku oldu sende oğlum korkma dostum bişey yapmıycamki bana sence noldu
Hatırladım geldiğinde hazırladım toprağını anımsatır çok dağını bana senin son anın
Kimsesiz bi adammışsın sen ölümü rivayet intihar ettiğini söylüyolar bence cinayet
Karım beni kendi yatağımda aldattı bende silah patlattım duvarlarım kan kaplı
Diğer amcık kaçtı hemen bende kendimi vurdum karımla yatakta olan ibne senmişsin buldum


Gece yıldız parlıyo izlerken fezayı trajedi kapladı durduğumuz mezarlığı
Hayatım mahvolur çözülmüşken tam sorunum yavaş yavaş burnuma geliyo kan kokusu
Bana hasta derler ölüler hortlıycaktır dur lan kaçma benden yoksa fazla korkucaksın belki doğrudur bu ama yapma nolursun
Sanırım rüya görüyorum bir an önce son bulsun gördüğün şey rüya değil sade vicdan azabı merak etme bedenin ceset olucak bidaha yapmazsın
Yok bu rüya değil eminim karşımda dipdiri duruyosun ama karından hiç duymamıştım ismini
Yaptığının bedeli büyük 5 senedir bedenim gömü oldu benim sana yakışabilir bu gecelik ölüm
Karanlıkta dolunay şahit olucak sonuna vede bu mezarlık benim mekanım seni kimse korumaz
Zamanı geldi anladım geçmiş ama 5 sene aileme bi ufak not yazdım çekiyim besmele
Yeni doğan bi oğlum var senin adını veriyorum bekle murat karabudak yanına geliyorum


Gece yıldız parlıyo izlerken fezayı trajedi kapladı durduğumuz mezarlığı
Hayatım mahvolur çözülmüşken tam sorunum yavaş yavaş burnuma geliyo kan kokusu

__________________

Fitness Eğitmeni
SrKn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
SrKn
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 06:14