Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Teknoloji Dünyası > Teknoloji - Bilim Haberleri
Kayıt ol Yardım Kimler Online Bugünki Mesajlar Arama

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu

Teknoloji - Bilim Haberleri kategorisinde açılmış olan Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.01.2014, 19:48   #1 (permalink)
Üyeliği Durduruldu
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu

Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu

26.01.2014

2013’te 20 milyon TL yatırım, % 40 büyüme

Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu

Turkcell Global Bilgi yurt içinde ve yurt dışında hizmete soktuğu çağrı merkezleri ile sektörün son bir yılda en fazla çağrı merkezi açan şirketi oldu. Bu sayede

binlerce kişiye istihdam sağlayan
Turkcell Global Bilgi, 2013’te %40 büyürken, 20 milyon TL’lik yatırım gerçekleştirdi.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, son bir yıl içerisinde yurt içinde Sivas, Siirt, Trabzon ve Şanlıurfa lokasyonları, yurt

dışında ise Rusya ofisi ile yaptığı toplam 20 milyon TL yatırımla %40’lık büyüme kaydetti. 2013’te yakaladığı başarıyı, değer yaratacak yatırımlar ve teknolojik

atılımlarla önümüzdeki dönemde de hızla sürdürecek olan Turkcell Global Bilgi, 2014 büyüme hedefini ise %30 oranında belirledi.
Kamuda lider

Sunduğu yenilikçi uygulamalar ve sahip olduğu hizmet ağıyla çağrı merkezi sektörünün kamu alanındaki lider şirketi Turkcell Global Bilgi, 2013’te kamuda hızla büyümeye

devam etti. Turkcell Global Bilgi gerçekleştirdiği işbirlikleri neticesinde 7’si bakanlık olmak üzere 11 kamu kuruluşunun 12 farklı projesinde vatandaşa hizmet

sunuyor. 2013’te, 2012 yılına oranla %40’lık bir artışla yaklaşık 34 milyon vatandaşa hizmet veren Turkcell Global Bilgi, 83 milyon dakika üretim gerçekleştirdi.

Finansta %110, özel sektörde %50 büyüme

Sektörde bankalara dış kaynak hizmeti sunan ilk 3 firma arasında yer alan Turkcell Global Bilgi, müşteri sayısını 6’ya çıkararak, 2013 yılında finans sektöründe

%110’luk bir büyüme kaydetti. Ayrıca geçtiğimiz yıl özel sektörde portföyüne yeni müşteriler ekleyerek hizmet ağını genişleten ve çeşitlendiren Turkcell Global Bilgi,

özel sektörde gösterdiği %50’lik büyüme ile de önemli bir başarıya imza attı.

Yurt dışında hızlı büyüme
2008 senesinde Ukrayna’da faaliyete soktuğu çağrı merkeziyle Türkiye’nin yurt dışında hizmet veren ilk ve halen tek çağrı merkezi olan Turkcell Global Bilgi, 2013’te

yurt dışı pazarında giderek ivmelenen bir büyüme trendi yakaladı. Ukrayna ve Belarus’ta toplam 5 lokasyonla çalışmalarını yürüten şirket, Ukrayna’nın en hızlı büyüyen

dış kaynak çağrı merkezi olarak pazarda ikinci sıraya yerleşti.

2013’te Rusya’da hizmete soktuğu satış ofisiyle de Rusya'nın telekom, finans ve medya sektörlerinin önde gelen firmalarına hizmet vermeye başlayan Turkcell Global

Bilgi, bir yıl içerisinde Rusya dış kaynak çağrı merkezi pazarındaki en büyük ilk 10 çağrı merkezi arasına girdi. Rusya’ya hizmet verdiği lokasyonlarda büyüyerek

kapasitesini daha da artırmayı hedefleyen Turkcell Global Bilgi, 2014’te yurt dışı hizmetleri için 2 milyon dolarlık yatırım gerçekleştirecek.

Ses Teknolojilerinde dünyanın en iyileri arasında

2010 yılında 1 milyon ses tanıma kaydı olan Turkcell Global Bilgi, bugün 10 milyonu aşkın ses tanıma kaydı ile “dünyanın en hızlı ve en büyük ses tanıma çözümü”nü

Turkcell abonelerine sunuyor. Turkcell Global Bilgi, kimlik doğrulama sürecini ortalama 20 saniye kısaltan “Ses Tanıma” teknolojisiyle bugüne kadar 10 milyon Turkcell

abonesi tarafından 40 milyondan fazla kullanılarak abonelere zaman kazandırdı. Aboneler için teyit ve kimlik doğrulaması gerektiren konularda, anne kızlık soyadı ya da

son fatura tutarı gibi ek sorulara gerek kalmadan yönlendirme sağlayarak, ortalama teyit süresini ortalama 5 saniyeye indiriyor.

2014’te 2500 kişiye istihdam
İstihdamı bir sosyal sorumluluk projesi olarak ele alan Turkcell Global Bilgi özellikle genç nüfusu fazla, işsizlik oranı yüksek olan Anadolu’da hizmete soktuğu çağrı

merkezleriyle binlerce kişiye yeni iş alanları yaratıyor. Şu an toplam 12 bin çalışanla çalışmalarını yürüten Turkcell Global Bilgi, 2014’te 2500 kişiye daha istihdam

sağlayacak.

Pekkan; “Müşterimizin ana iş hedeflerine ortak oluyoruz.”
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak başarımızın sırrı, şirketimizi kurumsal

müşterilerimizin ana iş hedeflerine ortak bir şirket olarak konumlandırmamız. Teknolojik alt yapımız ve 15 yıllık müşteri deneyimi tecrübemizle kurumsal

müşterilerimizin kendi işlerine daha iyi odaklanmasını sağlıyor ve müşterimiz adına iş yükünü ve kalite sorumluluğunu üstleniyoruz.
Müşterilerimizin ana hedeflerini ve ihtiyaçlarını, vereceğimiz hizmeti kurgularken kullanmak bizim için çok kritik. Bu açıdan 2013 yılı geleceğe yatırım yapma

konusunda önemli adımlar attığımız bir yıldı. Kamu, finans ve özel sektörden 15 yeni kurum ve firmayı müşteri portföyümüze ekleyerek, hizmet ağımızı genişlettik. Son

kullanıcıların iletişim kurmak istedikleri kanal tercihi ve müşterimizin hedeflerini göz önünde bulundurarak en doğru kanallar üzerinden amaca en uygun hizmetleri

sunuyoruz. Teknoloji altyapımız ve yazılımlarımız ile hizmet vermeyi sürdürürken, müşterilerimizin telefon dışında diğer tüm hizmet kanallarımız ile entegre ettiğimiz

IVR, e-posta, internet sitesi, mobil uygulama, sosyal medya gibi kanallardan da kusursuz ve kesintisiz hizmet almasını sağlıyoruz. Yaptığımız tüm bu çalışmalar

neticesinde müşterilerimizden aldığımız olumlu geri dönüşler ve uluslararası arenada kazandığımız ödüller ise şirket olarak bizim en büyük motivasyon kaynağımız.”

dedi.
Turkcell Global Bilgi olarak 2014 yılında da kurumsal müşterilerinin iş hedeflerine ortak olmaya devam edeceklerini ifade eden Pekkan “2014 yılında sektördeki

liderliğimizi yeni müşterilerle ve gerek yurt içinde gerekse yurt dışında yapacağımız yatırımlarla büyüyerek sürdürmeyi hedefliyoruz. 2013 yılında kamu ve finans

sektöründe gerçekleştirdiğimiz başarıyı devam ettirerek; yüz yüze kanallar, kalite değerlendirme çözümleri, finans sektörüne yönelik tahsilat ve satış gibi çağrı

merkezi dışındaki potansiyel alanlardaki fırsatları da değerlendireceğiz.”dedi.

deltafx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 14:26