Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


İştah Azaltan 7 Yiyecek

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan İştah Azaltan 7 Yiyecek konusu , İştah Azaltan 7 Yiyecek yiyecek, iştah azaltmak, iştah azaltan yiyecekler, hangi yiyecekler iştah azaltır, böğürtlen iştah azaltır mı, iştahımı azaltmak için ne yapmalıyım Tatiller, Ramazan ayı, bayram derken ipin ucunu ...


Like Tree1Beğeni
  • 1 Post By Papatya

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 07.07.2016, 13:29   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart İştah Azaltan 7 Yiyecek



İştah Azaltan 7 Yiyecek


yiyecek, iştah azaltmak, iştah azaltan yiyecekler, hangi yiyecekler iştah azaltır, böğürtlen iştah azaltır mı, iştahımı azaltmak için ne yapmalıyım



Tatiller, Ramazan ayı, bayram derken ipin ucunu kaçırmış, lezzetli yemekler ve tatlılarla kilo almış olabilirsiniz.

Yaz bitiyor deyip kiloları salmak yerine, sonbahara da fit bir görünümle girebilmek için yediklerinize dikkat etmenizde fayda var.

Hem sağlıklı beslenmek hem kontrollü kilo vermek isteyenler için tokluk hissini uzun tutan, iştah azaltan 7 yiyeceği sizleri için araştırdık.


İşte tokluk hissi veren 7 yiyecek!



Patates, protein, B1 ve B2 vitaminleri yönünden zengin bir besin olduğu için tokluk hissi yüksektir. Vitaminini kaybetmemesi için kabuklarıyla birlikte haşlayarak tüketebilirsiniz.

Brokoli ve karnabahar, lif yönünden zengin olan bu iki sebze türünü haşlayıp tükettiğinizde uzun süre açlık hissetmemenizi sağlayacaktır.

Yumurta, proteini bol olan yumurtayı sabah kahvaltılarında bir adet tüketmeniz gün içerisinde daha geç acıkmanızı sağlayacaktır.

Çavdar ekmeği, buğday ekmeğine oranla yüzde 50 daha uzun süre tok tutabildiği gibi bilinenin aksine kepek emeğine göre de daha uzun süre tokluk hissi verir.

Böğürtlen, tokluk hissini arttırmada oldukça etkili bir meyvedir. İçerisinde bulunan şekerlerin doğal olmasından dolayı kan şekerini de yükseltmediği için gün içerisinde bolca tüketilebilir.

Salata, dilediğiniz öğünde salata tüketmek gün boyu alacağınız kalori miktarını azaltır. Diyetlerin tokluk hissi verme konusunda vazgeçilmezi olan salataları dilediğiniz gibi rahatlıkla tüketebilirsiniz.

Elma, öğün arası acıkmalarınızı bastırmak ve acıkma sürenizi biraz daha uzatmanıza yardımcı olacaktı. Kalorisi az olduğu için rahatlıkla tüketebilirsiniz.

Adem beğendi.
__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 07.07.2016, 14:29   #2 (permalink)
Üyeliği Durduruldu
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İştah Azaltan 7 Yiyecek

bilgileriniz için teşekkürler

Adem isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 4
Adem, dip, kurt, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 13:14