Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


14 Kilo Vermek İster Misiniz?

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan 14 Kilo Vermek İster Misiniz? konusu , 14 Kilo Vermek İster Misiniz? Sağlıklı bir yaşam ve beraberinde ideal kiloda olmak için sağlıklı besinleri tercih etmelisiniz ama burada önemli olan bu yiyeceklerin tüketim miktarı. Hangi besini ne kadar ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 20:41   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart 14 Kilo Vermek İster Misiniz?



14 Kilo Vermek İster Misiniz?

Sağlıklı bir yaşam ve beraberinde ideal kiloda olmak için sağlıklı besinleri tercih etmelisiniz ama burada önemli olan bu yiyeceklerin tüketim miktarı. Hangi besini ne kadar tükettiğinizi kontrol ederek aldığınız kalori miktarını belirleyecek ve kilo artışını da önleyeceksiniz.

Her ana öğününüzden 100 kalori azaltarak yılda 14 kilo verebilirsiniz. Kahvaltı öğle ve akşam yemeği tercihlerinden sadece birini seçerek bunu başarmanız mümkün.

Kahvaltı
*Kahvaltıda tereyağ veya margarin tüketmeyin 1 tatlı kaşığı kadarı size 100 kalori sağlar.
*Simit tüketiyorsanız simitin 2/3‘ünü tüketin.
*Peynirli poğaça tüketmek yerine yağsız tost tercih edin.
*Her sabah 1 yumurta tüketiyorsanız 2 günde bir yemeye çalışın.
*Kahvaltıda 2 tatlı kaşığı kadar bal veya reçel tüketiyorsanız 1 tatlı kaşığına düşürün.

Öğle
*Yemeklerden önce pide veya ekmek üzerine zeytinyağı tereyağı sürmeyin.
*Salatalarınızı bol yağlı tercih etmeyin 2 yemek kaşığı yağ ilave ediyorsanız miktarını yarıya düşürün.

*Yemeklerle birlikte asitli içecek meyve suyu veya alkol yerine maden suyu tercih edin.
*Sebze yemeklerinizi etli tüketiyorsanız et yerine kurubaklagillerle deneyin.
*Makarna veya pilav yemek istiyorsanız dolu bir tabak yerine 6-8 çorba kaşığı az yağlı tüketin.

Akşam
*Yemeklerinize salatalarınıza hem krema hem de yağ ilave etmeyin sadece birini tercih edin.
*Hamburger yemek istiyorsanız 1 dilim ekmeğini tüketmeyin mayonez ilave etmeyin.
*Et tavuk balık tüketiyorsanız kızartmak yerine ızgara buğulama tercih edin.
*Ne tüketirseniz tüketin yemeğinizin yanında mutlaka yoğurt yiyin ve az yağlı olmasına özen gösterin.
*Yemek sonrasında tatlı tüketmek istiyorsanız yağlı ve şerbetliler yerine sütlü ve meyveli olanları yarım porsiyon tüketin.

Diyetisyen Özlem Sert Aydın

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 0
Henüz kimse konuyu görüntülememiş.
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 10:34