Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Yedikçe Zayıflatan Besinler

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Yedikçe Zayıflatan Besinler konusu , Yedikçe Zayıflatan Besinler Mide ve beyin arasındaki duygusal bağı koparamayanlar şişman kalmaya mahkum. Kalorisi düşük doyuruculuğu yüksek olan besinler bu ilişkiye nokta koyuyor ve hızla zayıflamayı sağlıyor. Midenizi dinlemelisiniz. Eğer ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 21:43   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Yedikçe Zayıflatan Besinler



Yedikçe Zayıflatan Besinler

Mide ve beyin arasındaki duygusal bağı koparamayanlar şişman kalmaya mahkum. Kalorisi düşük doyuruculuğu yüksek olan besinler bu ilişkiye nokta koyuyor ve hızla zayıflamayı sağlıyor.

Midenizi dinlemelisiniz. Eğer beyniniz ile mideniz arasında duygusal bir bağ kurarsanız gördüğünüz her yiyeceği mideye indirmeye hazırsınız demektir. Bunun için mide ve beyin arasındaki sinir sistemi sinyallerinin doğru iletilebilmesi için muhakkak midenin sesine kulak vermek zorundasınız. Mide yaklaşık 1.5 ile 2 litre kadar hacmi olan besinlerin kıvamlı bir hale gelmesi için bekletildiği önemli organlarımızdan biridir.

Tok tutan kombinasyonlar

Midede birçok hormon ve asitler salgılanır. Doygunlukta iç yüzeydeki uyarıcı kesecikler uyarısını verir. Bu da yemek yendikten yaklaşık 25-35 dakika sonra gerçekleşir. Bu olayı beyinin daha iyi algılayabilmesi için yemek yeme aktivitesinin yavaş sürmesi gerekir. Midenin kendi biyolojik yapısı ve bu nörokimyasal iletimin dışında doygunluğu sağlayan diğer kriter de mideye alacağımız yiyeceklerin birbirleri ile etkileşimleridir. Eğer doğru besinleri birbirleri ile doğru kombinasyonlar yaparsak çabucak doygunluğa ulaşabilme şansını da yakalamış oluruz. Midede doygunluğu sağlayan en önemli kriter besinin yağ ve karbonhidrat içeriğinin yeterli derecede olması ve yüksek oranda lif içermesidir. İşte mucize yemek kombinasyonları ile midenizi daha rahat doldurmanın ve kilo almamanın yolları...

-Zeytinyağlı bezelye yemeği yoğurt ve tam buğday ekmeği: Güçlü lif ve kaliteli karbonhidrat kaynağı olan bezelye iyi pişirildiğinde besinin vücutta yararlılık düzeyi artar. Yanına yoğurt ve tam buğday ekmeği ile beraber yendiğinde ilk 10 dakika içinde tam doygunluk hissedersiniz.

-Mevsim balığı sebze çorbası ve yulaf ekmeği: Balık hem iyi kalite protein hem de sağlıklı yağ içerir. İnsanın doyması için yağa ihtiyacı var. Balıktaki yağ hem düşük kalorili hem de içerisindeki omega asitleri sayesinde damar koruyucu özellikte. Sebze çorbası üzerine balık ve yulaf ekmeğinden yerseniz mideye alınacak lif miktarını artırırsınız. İlk 7 dakika içerisinde doyarsınız.

-Kuru baklagil yemeği bulgur pilavı veya erişte ve ayran: Kurubaklagilleri etsiz yapmak çok önemlidir. Çünkü 2 yüksek proteinli yiyeceği bir arada yemek sağlığı korumamaktadır. Kurubaklagilleri ekmekle de yememek gerekir. Kurubaklagilleri yüksek lifli besinlerden bulgur veya erişte ile yemek sağlıklıdır. Çünkü bu iki sağlıklı yiyecek bir araya geldiğinde hem et yemiş gibi iyi protein kaynağı yaratacak hem de yüksek düzeyde lif alımı yaparak midede hacim sağlayarak doygunluğu hızlandıracaktır. Ayran midede tokluğun daha uzun sürmesini sağlayan süper içeceklerden biridir.


-Muz ve yoğurt karışımı: Yoğurt sağlık için mucizevi bir besindir. Bağlıklı atıştırmalıklara en iyi örnek olan sağlıklı karbonhidrat ve kalsiyum kaynağı olan yoğurdun müthiş birleşimi midede doygunluğun sağlanmasına da yardımcı olur. Sindirim ve bağışıklık sistemi üzerinde olumlu etkileri olan yoğurdu muzla karıştırın. Ezilmiş muz ve yoğurt karışımınını buzdolabında birkaç saat bekletin. Gece yatmadan önce karışımı yiyin. Sabah yataktan kaltığınızda açlık hissetmeyeceksiniz.

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 0
Henüz kimse konuyu görüntülememiş.
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 09:48