Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Beylerin Dünyası > Erkekçe Genel
facebook bağlan


Vücut Geliştirme Yaparken Damarlarımız Neden Şişer?

Erkekçe Genel kategorisinde açılmış olan Vücut Geliştirme Yaparken Damarlarımız Neden Şişer? konusu , Vücut Geliştirme Yaparken Damarlarımız Neden Şişer? DAMARLARINIZ NEDEN ŞİŞER? 1) Egzersiz yaptığınız zaman, kalbiniz daha hızlı ve güçlü çarparak kan basıncınızı artırır. Damarlarınız ve atardamarlarınızdaki kan hızlı akmaya başlar. 2) ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 30.12.2013, 10:12   #1 (permalink)
Bjk Polat Doruk Bjk

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Vücut Geliştirme Yaparken Damarlarımız Neden Şişer?





Vücut Geliştirme Yaparken Damarlarımız Neden Şişer?

DAMARLARINIZ NEDEN ŞİŞER?

1) Egzersiz yaptığınız zaman, kalbiniz daha hızlı ve güçlü çarparak kan basıncınızı artırır. Damarlarınız ve atardamarlarınızdaki kan hızlı akmaya başlar.
2) Damarlarınızdaki bu ekstra basınç kaslarınızdaki suyun dışarı çıkmasına ve deri altında, kasları saran ‘fascia’ adlı bağdokuya geçmesini sağlar.
3) Dolan su, bağdokunun daha ağır ve yoğun olmasını sağlar.
4) Kabaran bağdoku damarları cilt yüzeyine doğru zorlar ve böylece şişmiş görünürler. Egzersizden sonra ise kan basıncı diner ve su tekrar kaslarınıza geri döner. Bu 30 dakikalık süreçten sonra damarlar da yine eski haline kavuşur.

GÜÇLÜ ISINMA

‘Journal of Strength and Conditioning Research’ dergisindeki bir araştırmaya göre, statik esnetmenin kas performansı üzerinde hiçbir olumlu etkisi yok. Araştırmada 5 adet statik esnetme (yavaşça esneyip 30 saniye boyunca sabit kalmak) hareketi uygulayan 11 erkeğin sonrasında bacaklarının daha güçsüz olduğu görüldü. Aynı erkekler dinamik esnetme hareketi yaptıklarında ise bacakları %10 oranında güçlendi. Uzmanlar ayrıca esneme hareketlerinin egzersiz öncesi değil, farklı günlerde ayrı bir antrenman programı olarak yapılmasını öneriyor.

Vücut Geliştirme

ACINI HAFİFLET

Dayanıklılık çalışmalarından önce alınan vitamin ve mineraller kaslarınızın iyileşme dönemini hızlandırıyor. 54 kilometrelik bir koşu öncesinde 3 hafta boyunca (sonrasında da 2 gün) multivitamin kullanan koşucuların kuadrisepslerinde takviye almayanlara göre %11 daha hızlı bir iyileşme olduğu görüldü. ‘National Institute of Sport and Phsysical Education’na göre, C ve E vitamin ile selenyum, Antrenman sonucunda oluşan serbest radikallerin kas üzerindeki olumsuz hasarını azaltıyor.

Asi Ruh isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 3
Asi Ruh, Frederic Dharma, Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 10:49