Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Güzellik - Moda > Vücut - Cilt Bakımı
facebook bağlan


Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım

Vücut - Cilt Bakımı kategorisinde açılmış olan Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım konusu , Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım Etiketler: cilt egzersizleri,yanak egzersizleri, yüz egzersizi nasıl yapılır, yüz egzersizleri resimli, yüz sarkması için egzersiz Yüz egzersizi uzmanı Carole Maggio, bu egzersiz ile kırışıklıklardan, ...


Like Tree4Beğeni
  • 3 Post By Jaqen
  • 1 Post By Ela

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 09.10.2013, 12:25   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
yeni Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım



Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım

Etiketler: cilt egzersizleri,yanak egzersizleri, yüz egzersizi nasıl yapılır, yüz egzersizleri resimli, yüz sarkması için egzersiz

Yüz egzersizi uzmanı Carole Maggio, bu egzersiz ile kırışıklıklardan, boyun çizgilerinden, kaz ayaklarından kolayca korunabileceğinizi, var olanları azaltabileceğinizi belirtiyor. Maggio'ya göre günde iki kez 8 dakika bu egzersizleri yaptğınızda farkı siz de göreceksiniz. Carole Maggio'nun en iyi satılan kitaplar listesine girmiş egzersiz kitabı bulunuyor.

1) Göz açıcı: Göz kapaklarınızı bu şekilde yukarı ve aşağı doğru hareket ettirmeniz göz altı şişliklerini önler. Gözlerinizi daha büyük, genç ve dikkat çekici gösterir. İşaret parmaklarınızı kaşlarınızın ortasına yerleştirin. Baş parmaklarınızı fotoğraftaki gibi köşelere yerleştirin. Gözlerinizi sıkıca kapatin. Baş parmaklarınızı hafifçe bastırarak dışarı doğru hareket ettirmeye çalışın. Göz çevrenizdeki kasları üstteki parmaklarınızla yukarı ve aşağı daoğru hareket ettirin. Baskılama ve hareketi 40 saniye kadar uygulayın.

2) Alın çizginiz için: Baş parmaklarınızı kulaklarınızın yanına kıvırarak yerleştirin ve diğer 4 parmağınızla kaşaklarınızı tutun. Kaşlarınızı yukarı kaldırmaya çalışırken parmaklarınızla alnınızı aşağı doğru hareket ettirmeye çalışın. 30 saniye bu şekilde bekleyin. Alın çizgileriniz azsa bunu günde iki kere tekrar edin. Çizgiler derinse günde üç kez tekrarlayın.



3) Göz altı morlukları ve şişliklerini öneleyen egzersiz: Bu egzersizi otururken veya yatarken yapabilirsiniz. İşaret parmağınızı göz altınızın dış tarafına doğru fotoğraftaki gibi yerleştirin. Gözlerinizile yukarı doğru bakın. Dış göz kaslarınızı hissetmeni gerekir. Yüzünü ileri ve omuzlarınızı geri doğru hareket ettir. Daha dirençli basınç için ayaklarınızla zemine baskı uygulayabilirsiniz. 40 saniye bu şekilde durun tutun. Normalde günde iki kez aşırı şişkinlik durumunda günde üç kez yapın.

4)Yüz kaslarını kaldırmak yanaklarınızı şekillendirir ve göz altlarındaki çukurları doldurur: İşaret parmağınızı fotoğraftaki gibi yanaklarınızın üzerine yerleştirin. Ağzınızı da fotoğraftaki gibi yapın. Üst dudağınızla dişlerinizi kapatarak gerginlik oluşturmaya çalışın. Şaşkınlık ifadenizi elleriniz sabit bir şekilde 20 kez tekrar edin.



5) Burnumuz yaşlandıkça değişmeye devam eder: Yüzle birlikte yaşlanır. Bu egzersiz burnunuzun da genç kalmasını sağlar. Sağ elinizin baş parmağı ve işaret parmağıyla burn kemiğinizin olduğu yeri köprü gibi tutun.Sıkıca tutarak aşağı doğru hareket ettirin. Bu sırada sol elinizin işaret parmağını üst dudağınızın üzerine yaslayarak burnunuzun ucuna koyun ve Bu egzersizi 40 kez yapın. yukarı doğru hareket ettirin. Her zaman parmağınızı burun ucunda hissetmeniz gerekir.

6) Yaşla beraber ağız kenarlarınız aşağı doğru düşer: Bu egzersiz bunu önler. Dudaklarınızı sıkıca kapatın ve işaret parmaklarınızı ağzınızın alt köşelerine yerleştirerek bu ifadeyi koruyun. Bunu yaparken parmaklarınızı bastırarak yukarı aşağı doğru hareket ettirin. Bu hareketi 40 saniye kadar tekrar edin. Bu hareket ağız kaslarınızı maksimum şekilde çalıştırdığı için bir ağrı duyabilirsiniz. Egzersizin sonunda dudaklarınızı bir süre açmadan kapalı tutun.



7) Ağız çevresinin daha dolgun, genç, kırışıksız kalmasını sağlar: İşaret parmaklarınızı sağ işaret parmağınız üstte, sol işaret parmağınız altta olaak şekilde üst dudağınızın üzerine fotoğraftaki gibi yerleştirin. Ağzınızı hafifçe açarak parmaklarınızı zıt yönde birbirine doğru iterek dudaklarınızı kıvırmaya, bastırmaya çalışın. Dudaklarınızda yanma hissettiğinizde 20 hızlı yuvarlak hareket yapın. Hareketi tamamladıktan sonra ağız köşelerinize hızlıca 20 kere yuvarlak şekilde hareket ettirin.


8) Bu egzersiz dudakları dolgunlaştırırken, burun kenarları, ağız kenarları çizgilerinin azalmasına yardımcı olur: Üst dudağınızı üst dişlerinizin üzerine doğru ağzınızı 'O' yaparak fotoğraftaki gibi gerdirin. İşaret parmaklarınızı ağız köşelerinize sabitleyin. parmaklarınızı çok yavaş şekilde aşağı doğru hareket ettirin. Daha sonra bu şekilde 30 saniye boyunca aşağı yukarı doğru hareket ettirin.



9) Bu egzersiz çene çizgilerini, sarkmalarını azaltmak veya önlemek için yapılıyor: Ağzınızı açın ve dudaklarınızı içeri doğru kıvırmaya çalışın. Üst ve alt bölgeniz gerginleşecektir.. Bu sırada sol elinizi yenenizin altına yerleştirin ve yukarı doğru iterek ağzınızı gergin bir şekilde kapatmaya çalışın. Ağız kapalı bir şekilde birkaç saniye bekleyin ve çeneninizi bir kaç santim daha yukarı kaldırın.


10) Çene, boyun çizgilerinden korunmak ve azaltmak için ideal egzersiz: Bir elinizle fotoğraftaki gibi boynunuzu hafifçe tutun. Başınızı diğer tarafa çevirerek boynunuzun bir duvar gibi gergin olmasını sağlayın. Gözlerinizle yukarı doğru bakın. Diliniz burnunuza değdirmek ister gibi üstte doğru hareket ettirin. Bu ifadenizi 30 kez tekrarlayın. Aynı hareketi dğer elinizle diğer taraf içinde yapın. Omuzlarınızın üzerinden yukarı doğru bakın, yine 30 kez tekrarlayın.



Püf noktası: Cildinizdeki ölü deriyi yüz süngeri ile temizleyin ve nemlendirin.

Değişime diyet yardımcı olabilir.

* İşlenmiş yiyecek ve şekerden uzakdurun. Beyaz unla yapılmış karbonhidrat, şeker, pirinç gibi yiyecekler cildin kolajen dengesine zarar verebilir.

* Proteinli gıdalar tüketin. Balık, tavuk, yumurta, yağsız et gibi protein kaynağı yiyecekler cildi tamir eder.

* Çok fazla tuz tüketmeyin. Genel olarak günde 6 gr tüketilmesi öneriliyor.

* Bol su için.

* Parlak ve canlı meyve ve sebzeleri tüketin. .Çilek, havuç, biberler, sebzeler size oldukça yararlıdır.

Jaqen, Jineps ve Narsinha beğendi
__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 09.10.2013, 19:31   #2 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım

Bu göz çevresindeki kaz ayakları dedikleri 30 yaşından sonramı çıkıyo acaba uygulayalım yavaştan bu masajı.

__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 09.10.2013, 19:33   #3 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım

Evet canım forumca her sabah bu konuya bakarak bu hareketleri yapacağız O yüzden paylaştım

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 09.10.2013, 19:36   #4 (permalink)
Ela
Boşver gitsin...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Kırışıklıklar için Yüz Egzersizleri Resimli Anlatım

yaşlanmakta güzeldir be kendimi motive ediyorum ama bak.

Flora beğendi.
__________________
Ela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 10
Dexter, Düş, Ela, Flora, Hayat Gibi, heLen, Jaqen, Jineps, Narsinha, YelizKolcu
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 12:08