Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Güzellik - Moda > Saç - Makyaj Bakımı
facebook bağlan


B6 Vitamininin Saça Faydaları

Saç - Makyaj Bakımı kategorisinde açılmış olan B6 Vitamininin Saça Faydaları konusu , B6 Vitamininin Saça Faydaları B6 vitamini eksikliği belirtileri arasında en yaygın olarak görülenler depresyon, zihin karışıklığı, anemi ve dermatittir. Saçı doğrudan ilgilendiren bölüm ise deri iltihabı olan dermatite yol açmasıdır. ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06.01.2014, 17:38   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
kalp B6 Vitamininin Saça Faydaları



B6 Vitamininin Saça Faydaları




B6 vitamini eksikliği belirtileri arasında en yaygın olarak görülenler depresyon, zihin karışıklığı, anemi ve dermatittir. Saçı doğrudan ilgilendiren bölüm ise deri iltihabı olan dermatite yol açmasıdır. Dermatit, saç derisini etkileyerek saç köklerinin zayıflamasını, dolayısıyla saç kaybına neden olabilir. Eğer saçlarınız, saç derisinde oluşan iltihaplanma, egzama, kepek ya da sedef hastalığını nedeniyle dökülüyorsa B6 içeren gıdaları tüketmeniz ya da B6 takviyesi kullanmanız tavsiye edilmektedir.

B6 vitamini suda çözülen bir vitamindir. B6 vitamini fazlası vücut tarafından depolanmaz ve idrarla birlikte vücuttan atılır. Bu nedenle her gün düzenli olarak B6 vitamini almak gerekir. Vitaminin ana görevleri, sinir sisteminin yapısının korunması, kan şekerinin dengelenmesi, hemoglobin üretimi ve proteinin vücut tarafından işlenmesidir.

Saçın sağlığı, kökler ve köklerin yer aldığı saç derisinin sağlığıyla yakından ilgilidir. Düzenli olarak B6 vitamini almak saç derisinde oluşabilecek ve kökleri etkileyecek cilt hastalıklarına karşı koruma sağlar. Saç derisi sağlıklı olursa kan dolaşımı artar ve saç köklerine giden oksijen miktarında artış yaşanır. Bu oksijen artışı kökleri güçlendirir ve saçın sağlıklı uzamasına, dayanıklı olmasına, saç uçlarının daha az kırılmasına yardımcı olur.

19-50 yaş arası yetişkin erkek ve kadınlara tavsiye edilen günlük B6 vitamini 1.3 miligramdır. 50 yaşından sonra ihtiyaç arttığı için günlük dozaj kadınlarda 1.5 mg’a, erkeklerde ise 1.7 mg’a yükseltilebilir. Günde 100 mg üzeri B6 vitamini almak sinir hasarına yol açabilir. B6 vitamini bakımından en zengin gıdalar arasında hububat, muz, avokado, et ve kümes hayvanlarını sayabiliriz.

__________________



Jade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:34